hfracing Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 sies at man kan dytte RX7 diff med brems/torsen eller hva de har i mx5en min.. tror man måtte ha diff fra en av de litt eldre, men bare for å lure... er ikke noen som har no gamle RX7 differ da ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 du kan bruke digg fra en FD, men du må ha diverse andre duppeditter for at alt skal bli bra. usikker på hva som må til. skulle ikke være så vansnkelig å søke opp tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Må bygge om opphenget som fester diffen, midt traversen som går mellom kassa og diffen må moddes om, man må bygge om drivakslene så de passer i splinsene(husker ikke hva det heter) som går inn i diffen. Er litt jobb men ikke umulig. Koster deg mere en å skaffe en ordentlig LSD ifra et eller annet firma. Men så tåler diffen 500hk Det gjør ikke en MX5 LSD Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Har ikke Mx5 en svakhet i original diffen? mener å ha snakka med en som har bytta diff 2 ganger på 2 år el.no. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 har aldri testa mx5 på bane, men er nok bedre å være føre var på akurat detta tror jeg... kjipere å blåse diff på gatebil enn å legge noen tusen i skikkelig diff da :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Kjøp deg en etter markeds 1.8 diff. Du trenger da huset, nye diffe, drivaksler og nye stikkaksler. Så er det smekk rett i. Det holder mere enn nok. Så lenge du ikke skal bruke bilen til mye dragracing så tenger du ikke noe værre. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Det står litt om det her. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 jeg har visst et 1.8 diffhus.... må ha de akslene det var snakk om da.. og en annen innmat til 1.8 diffen Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg