Gå til innhold

treng hjelp til valg av mig mag!!

Ranger emnet

haako2

Anbefalte innlegg

hei skal ha meg et sveiseapparat til maks 4 000 kr

har sett på clasohlson og biltema men veit ikkje ka eg skal velge? er det forsjell mellon på kvalitet å slikt imellom biltema å clasohlson? satser på et 150 amp apperat og 162 amp ..

er det noken som veit omm andre sveiseapparat i samme prisklasse??

Garasje i Ålesundsommrådet nermare bestemt spjelkavik ønskast leigd til juni 2012!!!!

->89 OPEL OMEGA A 2,0 stort prosjekt med racepreg

->86 Ford Orion 1,6 bruksbil prosjekt

->76 Ford Transit trekkbil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Her er en telwin apparat som takler små sveise opprasjoner..

http://www.jula.se/e-Sales/esa/ItemDetails.jsp?@where.ItemID@EQ=210016

jeg har modellen over.. for den der står strømmen på helt til du skrur av apperatet, så knappen på pistolen slipper bare igjennom gass og tråd, men kutter ikke strømmen når den slippes..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
hei skal ha meg et sveiseapparat til maks 4 000 kr

har sett på clasohlson og biltema men veit ikkje ka eg skal velge? er det forsjell mellon på kvalitet å slikt imellom biltema å clasohlson? satser på et 150 amp apperat og 162 amp ..

er det noken som veit omm andre sveiseapparat i samme prisklasse??

jeg har biltema og det fungere for meg 2990kr pluss at delene til det ikke er dyre. kjöpe 5kg tråd der oxo. gass må du regne 600 kr i pluss leie av flaska 20kg 4kr dagen ca. har sveiset opp 3 flasker med gass virker like bra ennå:)

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du opp i 7000-8000 klassen får du noen greie noen. :) De som Biltema og ClasOhlson selger er ikke noe særlig. Ville ikke kjøpt sånne ting hos de. :)

Dette apperatet funker ganske greit til hobby-bruk.

http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp?mainpage=ItemDetails.jsp&denied=yes&%40where.ItemID%40EQ=210016

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du opp i 7000-8000 klassen får du noen greie noen. :) De som Biltema og ClasOhlson selger er ikke noe særlig. Ville ikke kjøpt sånne ting hos de. :)

Dette apperatet funker ganske greit til hobby-bruk.

http://www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp?mainpage=ItemDetails.jsp&denied=yes&%40where.ItemID%40EQ=210016

Hehe er du klar over at du faktisk annbefaler noe du samtidig advarer mot? Er jo Telwin apparat Clas ohlson selger da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Noen som vet om Telmig 150/2 Turbo apparatet fra Torshov er greit og bruke?

Og noen som vet om det er 1Fas eller 3Fas?

Telmig`n er et ålreit apperat, og fint å sveise lett i karroseri med;) har et slikt et sjøl, og er godt fornøyd :)Det er 1 fas-tilkobling;)

- 1997 Nissan Micra tique

X-1987 Volvo 240 gl

X-1990 Toyota Corolla xli

X-1985 Volvo 740 gle

-BondeRASER-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...