Keltern Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Hei! Tenkte det kunne være greit å spørre dere mer erfarne karene hva det er som kan gjøre at lyden (generelt sett) vrenger når jeg prøver meg på normale lyttenivå (kanskje litt over) ved kjøring og også når motoren går på tomgang. Men når jeg stopper motoren derimot, så kan jeg spille Mye høyere uten at det vrenger! Da rister det jo selvsagt en god del i det gamle volvoblekket de kaller bagasjerom, men det spiller bedre! Er det noen som har noen tips til hva det er som skjer? :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Eller dette såkalt dynamostøy? Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Eller dette såkalt dynamostøy? Ja ;) Og da vil det si at du har et jordingsproblem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hehe! Ja, kan nok tyde på det.. Har i hvert fall fått rengjort og byttet kontakter mot batteriet, men svært lite bedring. Nå tenkte jeg egentlig å se på jording mot karosseri og motor, men det ble glemt bort da jeg ble avbrutt midt i arbeidet! :P Jordingen til forsterkeren går rett tilbake til batteriet igjen, men så er det jo ikke bare bassen som skurrer, men alt! Men jeg trodde dynamostøy var susing eller ulyder som økte/endret seg etter turtall og det er jo ikke noe jeg sliter med egentlig...? Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg