Kong-Erik J Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Må si min realistiske drømmebil er ikke så vanskelig å nevne. Har allerede vært på nippen til å kjøpe den og drømmer fortsatt om å få eie den. Dette er en bil som i mine øyne passer til ALT. God nok plass til å dra på europa tur med hele familien. 4x4 så du kommer helt til hytta om vinteren. Komfort i høysetet så du har lyst til å flytte inn i bilen. Sportslig nok til å kjøre fra det meste på veien. Ett rått utseende med de rette modsa. DRØMMEN TOP GEAR OM BILEN Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 En 1996/97 Dodge viper. Blå med hvite striper,har satt meg som mål ha en slik en i løpet av livet :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Urealistiske drømmibiler har jeg nok av:) Blant annet: Charger Mustang GT 500 men en er øverst på lista, og vil bestandig være der. en Original Manta 400. Realistiske drømmebiler er på andre siden av skalaen desverre:( Nå Angrer jeg som en hund på at jeg solgte mantaen min, og det er den bilen jeg ønsker meg, som jeg vet er realistisk. Opel manta B helst GSI eller GT:) Tøffeste bilen i gata, seff med 400 lykter som en start:D Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Dette er vel ganske så realistisk? 245'n te capri cosworth Volvo 245 1993 Men da skal den kapppes forran og fixes så den blir strøken og hvite kant felger! Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg