MrOle83 Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 hei har ein audi 100 92 mod 2.0 l har problemer med å starte den, må chinne i ca 5 sec før den starter da går den heilt fin slik den skall. dette skjer nesten hver gang eg ska ut å kjøre. noen som har ein ide om hva det kan vera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 tennplugger, rotor, fordelerlokk, dårlig batteri, lav ladespenning, tett bensinfilter ... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Jeg har samme problem på min, min ryker sort å lukter bensin første sekundene når den starter. Så jeg skulle bytte pluggene på min Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrOle83 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 tennplugger, rotor, fordelerlokk, dårlig batteri, lav ladespenning, tett bensinfilter ... har sjekket allt dette alerede. skiftet og tennpluger. men nå har jo problemet blitt større. ann har nesten ikkje krefter når den er varm. kan ha flat fjøl men nesten ingenting skjer, noen ide har akkurat heve i nytt bensin filter og luft filter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg