Gå til innhold

Dimm på eksosanlegg

Ranger emnet

lroedal

Anbefalte innlegg

Vet det, men den jeg tenkte å bestille har 2,5" inn, og har ikke plass til to overganger under der, da jeg skal ha potta innenfor fangeren. Med to overganger kommer den til å stikke ut... Gidder ikke ha noe skrapeprosjekt under fangeren, slik de fleste andre med Polo her i byen har. :P Det blir for lavt, med tanke på den generelle høyden ellers på bilen... :P Har heller ikke mulighet til å få sveiset det, derfor må det være 2"... :) Alt. må jeg finne en annen bakpotte, noe som er litt kjedelig, da jeg fant en jeg ville ha. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel overgang fra 1,5" til 2,5" også vel? Vet ikke hva som er orginalt på bensinpoloa, men jeg har 2" org på min. Mener å ha hørt en gang i tida det kan være 1,75" eller noe, men det kan jeg IKKE garantere! :)

Btw; åssen potte skal du ha? ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det, men den jeg tenkte å bestille har 2,5" inn, og har ikke plass til to overganger under der, da jeg skal ha potta innenfor fangeren. Med to overganger kommer den til å stikke ut... Gidder ikke ha noe skrapeprosjekt under fangeren, slik de fleste andre med Polo her i byen har. :P Det blir for lavt, med tanke på den generelle høyden ellers på bilen... :P Har heller ikke mulighet til å få sveiset det, derfor må det være 2"... :) Alt. må jeg finne en annen bakpotte, noe som er litt kjedelig, da jeg fant en jeg ville ha. :P

Min skraper eller vises ei fyi :p

'01 VW Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men kjøp en sånn trappe-overgang.. fra 2" utenvendig til 2" innvendig til 2,5".. også bare kapper du inn 3-4 spor innover for å snevre inn den til den dimmen det måtte være :) Sånne "trim" lyddempere er ofte endel kortere enn org dempere også :thumb

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...