lroedal Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Hvor mange tommer er eksosanlegget på Polo 6n 16v originalt? 2"? Skal bytte bakpotta i overskuelig fremtid, så tenkte å bestille. Men må nesten vite dimmen, om det er 1,5" kommer ikke bakpotta til å passe... Så da må jeg finne noe annet. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 er bare å kjøpe en overgang fra orginal-dim til dimmen på nye bakpotta det :) edit: eller bare sveise Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Vet det, men den jeg tenkte å bestille har 2,5" inn, og har ikke plass til to overganger under der, da jeg skal ha potta innenfor fangeren. Med to overganger kommer den til å stikke ut... Gidder ikke ha noe skrapeprosjekt under fangeren, slik de fleste andre med Polo her i byen har. :P Det blir for lavt, med tanke på den generelle høyden ellers på bilen... :P Har heller ikke mulighet til å få sveiset det, derfor må det være 2"... :) Alt. må jeg finne en annen bakpotte, noe som er litt kjedelig, da jeg fant en jeg ville ha. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Får vel overgang fra 1,5" til 2,5" også vel? Vet ikke hva som er orginalt på bensinpoloa, men jeg har 2" org på min. Mener å ha hørt en gang i tida det kan være 1,75" eller noe, men det kan jeg IKKE garantere! :) Btw; åssen potte skal du ha? ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubic Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Vet det, men den jeg tenkte å bestille har 2,5" inn, og har ikke plass til to overganger under der, da jeg skal ha potta innenfor fangeren. Med to overganger kommer den til å stikke ut... Gidder ikke ha noe skrapeprosjekt under fangeren, slik de fleste andre med Polo her i byen har. :P Det blir for lavt, med tanke på den generelle høyden ellers på bilen... :P Har heller ikke mulighet til å få sveiset det, derfor må det være 2"... :) Alt. må jeg finne en annen bakpotte, noe som er litt kjedelig, da jeg fant en jeg ville ha. :P Min skraper eller vises ei fyi :p Siter '01 VW Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Skal ha en liten loffevarmer opp under fangeren, der den originale potta ligger nå. :P liten og oval, så blir nok lett å få oppi der. :) De kunne ikke skaffe noe i 1,5" på Bilxtra i alle fall. :( slet med det på gamlebilen se. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Ok, men kjøp en sånn trappe-overgang.. fra 2" utenvendig til 2" innvendig til 2,5".. også bare kapper du inn 3-4 spor innover for å snevre inn den til den dimmen det måtte være :) Sånne "trim" lyddempere er ofte endel kortere enn org dempere også :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Ja, om ikke kortere er den i alle fall like lang. ;) Liten i bredde også, så passer godt oppunder der. :) Loff er jo ikke helt passende på en tysker (:P), men ser egentlig ikke noe problem med det da den skal være skjult. Mer praktisk enn en vanlig, i alle fall. ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Fikk det på, ble helt greit! :) Men tror ikke det var 2"! Tror heller det var 1,9" elns...! Ble slik; Har bare dårlig mobilbilde, desverre. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 hmm.. blåser eksosen rett i fangeren? vil ikke det bli vaarmt? :S Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Ca. Halve utblåset går i fangeren :) vet ikke, så får se. Men blir for lavt å ha potte under... Så alternativet blir å kappe i fangeren å ha utblåset gjennom. Så vi får se hvordan det fungerer framover. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg