Gå til innhold

Streetmeet kongsberg 31 August 2008

Ranger emnet

knsmurfen

Anbefalte innlegg

deformert plast fra øst? mener vel sikkert oss da? er ikke meningen og ha noe litt penere en 240 og 740 fra bygda gitt..

kan ikke skjønne at vi gadd og bet en lusen 50 lapp for å komme inn på det Crap ass " treffet" der.

Kjørte du ford var det nok ikke deg.

Hvis du griner for en 50 lapp, så får du skarpe inn budsjettet for å tjene den opp igjen da, eventuelt bake en kake og selge til nabon!

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel vel vel... Vi er nå fornøyd vi,43 betalende biler,tross det dårlig været.!! Synd folk reiste så tidlig,siden 2 stykker fra kreftforeningen kom helt fra hamar for å motta sjekken fra fjorårets treff.. Men men.. Det er ikke alltid ting går som det burde gjøre...

Men Cossieman,hva hadde du forventa deg på detta treffet,med å skrive det du skriver.. Jeg bare spørr.. Alle liker å klage. Og da lurer jeg på hva du klager på.. At dette var et drit treff om du sier... Hvorfor?????????????

Bilder blir lagt ut på http://www.kbg-gatebil.com

så får dere avgjøre selv.....

Var synd med det dårlige været, ellers hadde det nok kommet en del fler. I tillegg kan godt treffet kortes inn med noen timer. Hadde det for eksempel vart fra 2-4 så kanskje folk hadde blitt der helt ut. Men det kan også ha vært mye pga været folk dro tidlig. feiga ut i regnet selv dessverre.

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte nok 200. haha. er vel heller du som må skrape sammen litt å få kjøpt noe annet enn 240:p

Kjørte ikke 240 i går jeg nei. stod ved siden av dissa plastrakettane jeg, og kunne gjerne kjørt over bilane deres, uten at det skulle bydd på problemer. ergo jeg kjørte navara, og trur ikke en femti lapp fra eller til spiller så mye rolle for meg:)

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte nok 200. haha. er vel heller du som må skrape sammen litt å få kjøpt noe annet enn 240:p

200 hva da? antallet kg med sparkelmasse fra biltema?

hvis du spiller kul og kjørte en av de riskokrane der igår,så skal jeg gi deg kongsberg streetmeet's fiaskopris! Noe så latterlig har jeg ikke sett på et par år. Det var alle bortsett fra dere selv enige om trur jeg?! Til og med sx'n til sugesnoppen er jo tøff i forhold.

Men for all del kjør "det" der og tro dere er kule, sålenge jeg slipper å kjøre noe sånt så syns jeg det er bra at vi har forskjellig smak. Men å mobbe volvo 240 når du kjører det der, hadde jeg AAAAAAAALDRI tørt!

Bare et par spørsmål:

driftkingz med z? hva betyr det?

hvorfor sto intercooleren skeivt på den grønne? sveisetråd er dyrt om dagen?

det verste er vel at dette koster litt? mye er sparkelprisen nå per kg? er vel rundt 100-lappen?

ikke meninga å henge ut noen, men bare lurer på hva dette skal bety? noen med noe forslag her?

takker for svar.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blah blah blah... Blir for dumt og sitte å diskutere med noen som nettopp har fått tatt jomfrudommen med ei feit, stygg 13 årig traktorlesbe.. Tulling.

litt å ta i mer å være glad i;)

13 år? så gamle går jeg ikke på.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blah blah blah... Blir for dumt og sitte å diskutere med noen som nettopp har fått tatt jomfrudommen med ei feit, stygg 13 årig traktorlesbe.. Tulling.

Bare fordi du har deg med 13årige traktorlesber eller svette drammens fjortiser så betyr ikke det at alle andre gjør sånn :P

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi du har deg med 13årige traktorlesber eller svette drammens fjortiser så betyr ikke det at alle andre gjør sånn :P

må ikke glemme at veslegutt tenner på plast da, så hvis ei på tretten putter i litt plast så drar cossiemannen fram kjøttfløyta si. Hvis det ikke er lommelaks i plast han tenner på,hvis du skjønten;)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som gjør halve treffet er forsovidt folka som dukker opp, hva om dere var dårlige deltagere?

Helt riktig.. Takk.. Se bare på den konkurransen som pågikk under treffet.. Og hvorfor må absolutt alle holde seg helt i enden av plassen.. Var det så skummelt å være i nærheten av scenen og det som skjedde der?????????

Vi som var ved scenen hadde det ihvertfall morro..

Bilder ligger ute på galleriet til Kongsberg Gatebilklubb..

http://www.kbg-gatebil.com Masse flotte bilder..

Der ligger også resultater fra konkurranser o.s.v. som pågikk under treffet..

Hvis folk er mere engasjerte,så er det mye triveligere å arrangere treff..

Også en annen ting.. gi faen i skit praten her à folkens!!!!!

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider