forginz Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Lurte på om noe hadde noe syns punkter angående å skaffe seg en Probe som første bil? :D Det jeg lurte på er om det er noe som ofte er problematiske med de, er de driftssikre, ting jeg burde se etter osv. Kom gjerne med masser av gode grunner for hvorfor kjøpe en, ettersom jeg må overbevise pappa før det blir noe kjøp ;) Har blant annet sett på denne her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Lurte på om noe hadde noe syns punkter angående å skaffe seg en Probe som første bil? :D Det jeg lurte på er om det er noe som ofte er problematiske med de, er de driftssikre, ting jeg burde se etter osv. Kom gjerne med masser av gode grunner for hvorfor kjøpe en, ettersom jeg må overbevise pappa før det blir noe kjøp ;) Har blant annet sett på denne her Kan jo snakke av egen erfaring. Er veldig deilig å ha en bil som ikke alle andre har. Som folk forhåpentligvis snur seg etter :P Billig med deler fra USA også. bestiller derfra hele tiden. Ikke noe problem å skaffe deler heller. Er jo masse mazda deler på denne. Har ikke hatt noen problemer med min. Bare byttet vanlige slitedeler. jeg er veldig fornøyd med min ihvertfall! Bil som kan anbefales :) Siter BMW 520iA E39 1997 Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/209531-probe95-s-bmw-520ia-1997-e39.html#post2323654 X Ford Probe 1995 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Gode biler, utrolig driftsikre ! Kjøre glede for alle pengene... :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Vurderer samme bil selv, bare som andre bil.. En ting jeg lurer på, etter det jeg vet så er dette en litt spesiell bil.. Og da er spørsmålet, er disse bilene lette å selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 Hvis den blir behandlet som møkk, slik som noen av di få som er til salgs er så blir dem det. Men skal ikke være noe problem hvis den er pent behandlet, er jo kun 5 til salgs på FINN.NO for øyeblikket :) Jeg var å prøve kjørte den sølv farget 2.5 V6n i Oslo for et par dager siden, strøken bil! 100% strøken, og jeg har sett maaange forskjellige prober, både 2.0 og 2.5... ingen av dem kan måle seg med den. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Aha, nettopp den sølvfargede i oslo, som du nevner her, som jeg har kikka litt på også, den så rimelig strøken ut : ) Tøffe biler igrunn. Veit du om noen spesielle feil, eller hva man burde se etter på Probe? 2,5 v6 duratec motoren som sitter i mange av de er solide saker, såvidt jeg vet : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Tror den i oslo kan prutes ned til 55-60k! Og etter hva jeg ble fortalt av historie så er det et knall kjøp. Motor ville jeg ikke bekymret meg for nei :) Men heller for rust, noe denne ikke har et eneste tegn til utifra da jeg så på den forige uke. Eneste skuffende med 2.5literen er at man forventer litt mer fra spark :( Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Hehe.. jeg vurderer fortsatt å reise inn til oslo og se på den Proben. MEN! virker som folk syns dette er en møkkabil, for alle sier jo bare " fyya, ikke finn på og kjøp deg Probe " osv.. så da begynner jeg og lure litt. Dere som har peiling på denne bilen her inne.. ER det en god og driftsikker bil, som jeg bør satse på.. eller er det en fordømrade møkkabil som jeg bør styre meg laaangt unna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Ja du har jo noe bedre, en skropel med rust - uten motor... vraak... haha Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Dette er vel i bunn og grunn en mazda 626, og da burde kvaliteten være god. Og sæther racing, en motoroverhaling er ikke ensbetytende med dårlig kvalitet, men heller hard kjøring og/eller dårlig vedlikehold. Og rust er slettes ikke bare et Probe-problem, har du aldri sett rust på noen av dine Opeler kanskje? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 1.gen er 100%galvanisert. Når jeg likevel måtte bytte topp pakning er det vel like greit å hive i enda mer forsterkede deler;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Min probe har jeg ikke hatt noen problemer med. Herlig bil, går utrolig godt. Fikk på et åpent luft filter og en såkalt "japse" potte, det ble helt sinnsyk lyd i den! Eneste som er er at den bruker litt bensin :P men det gjør jo biler med mye hk. Jeg kan anbefale deg denne bilen. Stilig å spesiell bil som nesten ingen andre har. Det er iallefall bare 2 med meg i denne byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Hvor holder du til ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mitnick Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Jeg hadde Probe som førstebil, en ganske strøken en som jeg og min far hentet i tyskland da jeg var 15. Den stod hjemme på gården til jeg var 18 og etter det var det bare å tute å kjøre, hadde den i et år før jeg solgte den, og bytta aldri annet en slitedeler. Var ingenting galt med bilen så lenge jeg hadde den, bortsett fra altfor høye verdier på eksosen, men fiksa det med litt e85 før bilen skulle vises. Alt i alt en fin bil som blir klagd på litt for mye av folk som ikke vet hva de snakker om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hatt min i 6år og eneste som jeg har vært "nødt" til og bytte i løpet av den tiden er, mansjetter som var røket og det ene røret til radiatoren som fikk en liten lekasje. whoho;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg