Gå til innhold

Spørsmål om Kadett C

Ranger emnet

Øvrekleiv'n

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg vurderer å kaupe meg ein Opel Kadett C. Og det er noko eg lurar på som eg håpar eg får svar på her.

Det eg lurar på er om er:

1. Hva er forskjellen på 1,2n og 1,2s motoren?

2. Hordan går bilen med 1,2 liter?

3. Hvordan og hva må til for å sette turo på ein slik motor?

4. Hva vil det koste?

5. Dersom eg skal ha f.eks ein 2,4i Omega A motor får eg det godkjent med 1,6 forstilling, Manta A bakaksel og 2,2 bremser?

Alle svar motas med takk!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1. 1,2n (normal)55hk 1,2s (super)60hk pga høyere komprisjon eller ka det var..

2.har 1.2s sjøl og går no greit hehe.. men blir litt lei av det etter kvert...men gler meg til vinteren;)

3. er en her på kadett forumet som dreiv på å bygge turbo på 1.2n

finner sikkert tråden her en plass på lista.

4.aner ikkje..må sikkert sveise og modifisere innsuget litt osv..

5. 1600 understell,2,2i rekord eller 1600forstilling med bremser trur eg. bremser framme som går med orginal bremsekraft forsterker, manta bakaksling skal vell gå men huske ikkje om man må modifesere litt og sveise da..hmm

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde blitt bra det om den sitter på bilen fra før...har ikkje så masse peiling ang turboer osv..men hørt det funker bedre på lavkomprisjon motorer ellernoe hehe.. neh skal ikke sei da sikkert men.. veit ikkje kossn det funka med turbo på en forgassarmotor heller...masse luft kjem inn i motoren so må den jo ha meir bensin og regna eg med:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat om prosjektet til han med 1,2n turbo. Fekk litt info der ja. Har hørt at viss du skal ha på turbo skal du helst ha ned kompen. Må jo ha plass til all lufta..

Veit du hvor eg får tak i 40mm senkesett med fjærer og dempere? Fant 50mm, går vel fint det og. Bor på ein plass med litt humpete vegar, så kan ikkje ha det for lavt....

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat om prosjektet til han med 1' date='2n turbo. Fekk litt info der ja. Har hørt at viss du skal ha på turbo skal du helst ha ned kompen. Må jo ha plass til all lufta..

Veit du hvor eg får tak i 40mm senkesett med fjærer og dempere? Fant 50mm, går vel fint det og. Bor på ein plass med litt humpete vegar, så kan ikkje ha det for lavt....[/quote']

å! kor fant du 50mm senkesett da?? bare fjærene eller? er ute etter senkesett skjønner du;) 60mm eller 50 går vell og:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å! kor fant du 50mm senkesett da?? bare fjærene eller? er ute etter senkesett skjønner du;) 60mm eller 50 går vell og:P

Fant dei på bsbildeler.no Veit ikkje om det er til både framme og bak. Ville tru det. Er med TUV papir og meiner eg. Det er to typer: Road kit og Cup kit trur eg det var...

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha ok. nei eg trenger bare fjærer egentli selv om dempere er ett must og sikkert men tar det heller etter kvert..ja tuv papirer er jo fint og. skal senke bilen framme..først vertfall..er egentli lav nok bak men senkefjærer bak blir kansje litt stivere og..men men

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha ok. nei eg trenger bare fjærer egentli selv om dempere er ett must og sikkert men tar det heller etter kvert..ja tuv papirer er jo fint og. skal senke bilen framme..først vertfall..er egentli lav nok bak men senkefjærer bak blir kansje litt stivere og..men men

Dei har bare fjærer og, har ikkje sett på det endå så eg veit ikkje om det er til Kadett C.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei har bare fjærer og' date=' har ikkje sett på det endå så eg veit ikkje om det er til Kadett C.[/quote']

okå,jaja men eg får sjå om eg finn noke lurt, har du bilde ellenoke av kadett c`en du tenker på å kjøpe da?

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/searchframe.pl[/url]

okå,jaja men eg får sjå om eg finn noke lurt, har du bilde ellenoke av kadett c`en du tenker på å kjøpe da?

Nja, er på leit. Pappa skal sjå på ein til uka. Han jobbar ikkje langt unna der den står.

[url=http://www.autodb.no/cgi-bin/car/searchframe.pl]

Får sjå... Det er ein del arbeid igjen da.

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/searchframe.pl[/url]

Nja' date=' er på leit. Pappa skal sjå på ein til uka. Han jobbar ikkje langt unna der den står.

[url=http://www.autodb.no/cgi-bin/car/searchframe.pl"]

Får sjå... Det er ein del arbeid igjen da.

okå,ska kjekke det ut;)

hmmm fikk ikkje linken til å fungera heilt:S

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okå,ska kjekke det ut;)

hmmm fikk ikkje linken til å fungera heilt:S

Det er ikkje sikkert det nei. Er fyrste gongen eg prøva å legge ut link. Men trur likkevell eg droppar den bilen. Vil heller ha ein som er kjørbar. Det blir min fyrste bil, sø kan vell bli litt lei vist det er så mykje arbeid.

Det spørs om eg finner ein med 1200 maskin og trimmar den litt...

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste forestern akurat tråden din. Tøff bil må eg sei!

hehe jau takk...blir nok litt forandring etter kvart tenker eg.

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider