Svima Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Omega B har sperre ja. Omega A 2.0i har ikke sperre originalt. Jeg har 2.0i diamant cd selv og den har åpen diff! Ingen sperre. Så hvis du har diamant er det ettermontert sperre. Hadde en '87 CD med orginal sperre. Den var forøvrig fullasta med utstyr ettersom det var en demobil for en opelforhandler når den var ny. Så jo du fikk det som ekstrautstyr, men du måtte bestille det ekstra og det er nok grunnen til at din ikke har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Er du dum eller? omega b har sperre, ja men det er på noen utgaver bare. takk for rettelsen, trodde 2.4 hadde lille diffen jeg, hadde omega a med 2.4 stv, stemer at den hadde den store klumpen. Er du faen helt dum eller? Hva mener du med det? Omega B har sperre din idiot! Fortell meg hvilke som ikke har sperre da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Er du faen helt dum eller? Hva mener du med det? Omega B har sperre din idiot! Fortell meg hvilke som ikke har sperre da! tror det er soleklart hvem som er dummest her, spesielt med de uttalelsene du kommer med :angry: finnes veldig mange omega b har ikke diffbrems, da spesielt de med lite utstyr og liten motor. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Det er vel med opel som med de aller aller fleste andre bilfabrikanter. Man får det man krysser av for på ekstrautstyrslista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Det er vel med opel som med de aller aller fleste andre bilfabrikanter. Man får det man krysser av for på ekstrautstyrslista presis! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 omega b kom originalt med sperre. ikke i diffen men bremsene. det sa de på opel i krsand. eeehh så hvem er egentlig dummest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Hva har det å si hva en ansatt på opel sier? tror du de sitter inne med fasitsvar på alt? Det du nevner her heter forresten Traction control, ofte forkortet TC. Selv om det til dels har samme virkning hva fremkomlighet gjelder, har det ellers lite til felles med "ekte" differentsialbrems. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag123 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Er du faen helt dum eller? Hva mener du med det? Omega B har sperre din idiot! Fortell meg hvilke som ikke har sperre da! Hei. Min har det ikke. Jeg har en omega b 2,0i 16v cd sedan, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silængs Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Skal ikke skryte på meg diff.brems på min omega b jeg heller.. Har den kjipe 2.0i 16v. Siter Framtung audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Har heller ikkje diffbrems:( Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gomega Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Min har:) Siter Opel Omega B 2.0 16V 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-MV6 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Har jeg også :) Gøy på vinterføret. Siter Omega MV6 Rekord 2000 Berlina Ascona c cc 1,6 Rekord 2.2i CD solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 ser jo ut som din har en stor motor da:P og de kom med diffsperre såvidt tråden har klart å si meg Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 De fleste Omega B som er solgt nye i Norge har diff brems/sperre. Sperre var standard utstyr fra Opel. Men veit att noen få kom uten. De fleste import biler som kun er 2.0 har ikke sperre. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 omega b kom originalt med sperre. ikke i diffen men bremsene. det sa de på opel i krsand. eeehh så hvem er egentlig dummest? Hmm vil ikke si du er den skarpeste kniven i skuffen :volvsmile Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg