Gå til innhold

Er en som meg velkommen på et treff?

Ranger emnet


d2001

Anbefalte innlegg

Team S-B er jo et flaggskip på at Norkse å Pakistanere kan være sammen helt uten å slåss. Å ingen av oss gutta selger dop.Selv om en har en bil til halv mill så må man ikke selge dop . Går fint ann å låne. Kommer bare ann på prioteringer... Å selvfølgelig er prioritering bil bil bil bil bil bil ... Men mange Nordmenn er veldig forhånd dømmende synes jeg. (er Nordmann selv) Første fleste Nordmenn tenker når dem ser en ung Pakistaner i feit bil er dop penger. Men ta dere litt tid til å bli kjent med kulturen dems så skjønner dere hvor landet ligger.

Eks :Største bror har ansvar for å passe på Pappa å Mamma når dem blir gamle ,dermed kan dem bo hjemme til dem dør og ikke bli stusla bort på et gamle hjem (som så mange Norske blir). Det er kanskje grunnen til at det drypper litt feite biler på dem.. Skjønner dere tanke gangen????

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by d2001

 

Takk for velkomsten Reinert! Ja, forstår meg ganske godt på hva du sikter til. Begynner å tvile mer og mer nå altså, burde jeg kanskje selge den og få meg en mer "pakistaner-vennlig" bil istedet? Hmmmmm...... :( En Mitsu' Evo6 eller en Mazda RX-8 kanskje...

 

Og tro du hva du vil, gjør ikke meg noe :)

 

trenger jo ikke og selge bilen da...bilen er sikkert fet nok den...

:D

jeg hadde kjøpt med no annet da...

kjører gubbe bil selv.. Chrysler Stratus..

men vi får se hvem som sikler når jeg senker den og setter på 18" chrom felger :D

 

hehe

 

Mvh

Reinert Andersen

http://www.chrysler-club.org

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mye rett Arnie :)

 

En pakistaner vil gjerne bo hos sine foreldre til han blir rundt 25/26 (og gifteklar, hehe). Hos de aller fleste pakistanske familiene i Oslo har de ingen prioriteringer når det gjelder bosted, liksom at de kan bo i en 5 roms leilighet utafor byen til under halv pris av en 5-roms leilighet i sentrum. Dessuten er de fleste pakistanerene ganske flinke til å spare på luksus varer (hvorfor betale 20kr. for 2 doruller i mykt "papir" når en kan få 4 doruller til 10 kr i økonomi utgave :D Det samme gjelder vel klær også). Av denne sparingen (tenk hvor mye enkelte sparer ved å ikke ha noen utgifter som husleie, strøm og andre regninger og jobbe fulltid, sammen med andre i familien som deler regningene mellom seg; lønn på 18.000 i mnd - 5000 hver til fellesutgifter gir 13.000 spenn å rutte med/spare!!) og høyt prioritering av bil blir det fort en ganske mye finere kjerre enn en kan forstå logikken bak av.

Også jobber mange utenfor kontor-arbeid, dvs. de kan ta mange ekstratimer/ mye overtidsarbeid for å kunne spare mer hvis de ønsker. Kjenner maaange pakistanere som bor og lever sånt og er fornøyde fordi de alt-i-alt får seg råd til en nydelig bil.

 

Håper dere ser litt av poenget. Vi jobber for de bilene vi kjører vi også altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Selvfølgelig kan dere det, akkurat som oss. Men poenget er vel kanskje at det er så altfor mange eksempler på det motsatte.....:(

 

Ta en titt rundt deg unge mann. Se du KUN utlendinger med fine biler??

 

Kanskje på tide med briller.... man ser det man vil se.

 

Hvorfor spør dere ikke hvor alle de norske unge guttene får sine penger ifra? Det er utallige eksempler på 18/19/20 åringer her inne som kjører fete biler. Hvorfor spør dere ikke hvor de får pengene sine ifra?

 

Dessuten behøver man ikke koste på astronomiske summer for å få en feit bil, med litt lidenskap og et lite lån kan man oppnå mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre gangen denne diskusjonen går litt skeivt ut da, men jeg føler meg veldig velkommen og gleder meg til våren som en liten unge (som en eller annen her sa tidligere)!

 

Siden kanskje for mange kan se på meg med fordoms-blikk med bilen jeg har nå, vurderer jeg en Evo 6... Japansk rå/galskap på sitt beste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by d2001

Andre gangen denne diskusjonen går litt skeivt ut da, men jeg føler meg veldig velkommen og gleder meg til våren som en liten unge (som en eller annen her sa tidligere)!

 

Siden kanskje for mange kan se på meg med fordoms-blikk med bilen jeg har nå, vurderer jeg en Evo 6... Japansk rå/galskap på sitt beste :D

 

Fritt for tur d2001 :D Går vel greit det eller?:)

 

MVH,

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som er mørke i huden og kommer til Norge:

Det aller første dere burde lære dere er Janteloven! Drit i Norsk kurs etc i første omgang, JANTELOV FOR ALLE PENGA i første omgang!

Det er så heeeelt utrolig typisk Norsk å være interessert i hva alt koster og hvordan folk kan haaa råd til det der.

Kommer det en fyr rullende med en dyr bil er alle plutselig så interessert i hva den kjerra koster. Selv om personen driter fullstendig i bil kommer garantert spørsmålet "Ja...hvor mye kosta den bilen da?" et par min inn i samtalen med bileier.

Også himler de litt med øya og lurer på hvordan han kan ha hatt råååd til det der...uff jeg blir lei meg.

 

Og iallfall hvis det kommer en utlening med dyr bil, da er han garantert kriminell! Og hvis en ung, Norsk person kommer med en dyr bil er han gaaarantert en pappagutt som ikke har løfta en finger noen gang i hele sitt liv.

 

Selvfølgelig har noen det lettere enn andre, og noen er kriminelle men det gjelder å ikke dra alle over en kam der as.

 

Personlig driter jeg i hvordan d2001 har fått penga eller om det er hans penger (se lån), så lenge han har fått de på ærlig vis. Noe jeg ikke har noen grunn til å betvile.

 

Men siden han er utlening stiller utrolig mange her spørsmål om rullebladet og moralen hans, og bruker stygge smileys som den :rolleyes: her (som forresten er den styggeste smilyen ever hehe).

Hadde d2001 nå hadde nok den samme smilyen fortsatt blitt brukt, men da hadde spørsmålene heller gått på inntekter til foreldrene og om hvor bortskjemt det er mulig for en person å være.

 

Og en liten bilforumet-trend jeg også har fått med meg er at mange stiller spørsmål ved dyre komfort biler med en gang, fordi Skyline og Supra er jo også produsert! Hehe!

Tøffe biler det, men kjørekomfort og kjøreglede i andre biler (i dette tilfellet en 2003 Mercedes CLK200K), kan faktisk folk under 40 år også kose seg med og ha glede av!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pcBaktus

Jeg er superrasist og vil flytte til et land der dem ikke tar imot utlendinger kiddie

 

Kan ikke alle bare være venner og kjøre honda? :)

 

Fin bil, D2001 !

 

Finnes det et slikt land da? :D

Neida, men tenk hvor døvt det hadde vært med bare Hondaer da *grøss* Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei d2001!

kan ikke akkurat si "velkommen til oss", for jeg er ny her jeg også.

Er faktisk pakistaner sjøl.

 

Men enting kommer du deg ikke vekk fra:

Stygge blikk fordi du er mørk og kjører fet bil.

 

Men som mange sier her at det er bare utlendinger som kjører fete biler---DERE TAR HELT FEIL!

 

Bare et lite eksempel fra teamen vår (team SB):

Vi har mange forskjellige biler i teamen men blant dem har vi 5 bmw'er. Alle tror at det er bare pakistanere som eier dem, men(HOLD DERE FAST) av de 5 bmwene så eies to av dem av pakistanere og 3 av dem av NORDMENN!!

 

Og de er ikke akkurat 45 år, noen av de norske gutta! Han ene er faktisk 19år!! (SJOKKERT?)

 

Men når folk er missunnelig på deg, kan du se det positive i det: De skulle ønske at de hadde DIN bil;)

Member of Team SB (THE REAL ONE)

 

 

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BIMMER BOY

Hei d2001!

kan ikke akkurat si "velkommen til oss", for jeg er ny her jeg også.

Er faktisk pakistaner sjøl.

 

Men enting kommer du deg ikke vekk fra:

Stygge blikk fordi du er mørk og kjører fet bil.

 

Men som mange sier her at det er bare utlendinger som kjører fete biler---DERE TAR HELT FEIL!

 

Bare et lite eksempel fra teamen vår (team SB):

Vi har mange forskjellige biler i teamen men blant dem har vi 5 bmw'er. Alle tror at det er bare pakistanere som eier dem, men(HOLD DERE FAST) av de 5 bmwene så eies to av dem av pakistanere og 3 av dem av NORDMENN!!

 

Og de er ikke akkurat 45 år, noen av de norske gutta! Han ene er faktisk 19år!! (SJOKKERT?)

 

Men når folk er missunnelig på deg, kan du se det positive i det: De skulle ønske at de hadde DIN bil;)

 

bare for å gi deg et svar.....du føler kanskje at du blir sett ned på og stygt på fordi dere er ''nye i miljøet'' og dere har de fete bilene sånn plutselig...ingen vet jo noe om dere og hvordan dere har bygd dere opp...

men mye av grunnen for at folk ser rart på dere ER AT DERE SPILLER SÅ JÆÆÆÆVLIG HØY MUSIKK PÅ TREFFA!! hahaha...

får jo øresus.... :D

spill noe fra ole ivars... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår