Gå til innhold

Er en som meg velkommen på et treff?

Ranger emnet


d2001

Anbefalte innlegg

Velkommen!

 

Ett sånt smykke av en bil er naturligvis velkommen! og du og selvfølgelig!!!

 

alle er velkommen her og på treff, det er et "bredt" miljø som spenner over alle raser og bilmerker..... ;) det er mest "bilmerke-rasisme" men er dessverre noen her inne som mener at noen er bedre enn andre, og noen som mener noen raser er bedre enn andre, dette er totalt uakseptabelt og vedkommende burde utestenges 4ever!

 

skal man ha ett seriøst forum bør dette overholdes, og det er Asim flink til ;)

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er også pakistaner!er ikke så veldig aktiv i forumet!men forresten..endelig har jeg sett en som har mercedes!selv om din er relativt nyere enn min da... :rolleyes: men opplever mye rasisme mange steder! (ikke her på forumet nei!)

 

ekte "pa**is" med senka merce...folk skjønner ikke at noen faktisk jobber for bilen sin og anlegget de putter i den!!:mad:

 

 

forresten...du er like ny og ukjent på neste treff som skjer..aldri vørt på noe treff via bilforumet før jeg heller...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inrømme å si at jeg blir jo litt misunnelig, når en som er like gammel som meg skal ha en bil til godt over en halv million. Men, men... Det ligger jo mye penger i cola.

 

Originally posted by Kid-A

Og Asim her på forumet slår hardt ned på rasisme ;)

 

Han passer på ja.

Blir jo nesten kastet ut av forumet, bare du nevner fargen på en sort bil.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Det ligger jo mye penger i cola.

 

Kanskje litt unødvendig... :rolleyes:

 

Velkommen iallfall. Feet bil.:cool:

 

Men når det første du gjør er å legge ut pris og diverse om bil og alder så er det ikke rart folk lurer..... :rolleyes:

 

Folk tenker sitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

det er ikke problem å kjøpe dyr bil..man trenger bare en kausjonist som tar sikkerhet i huset.

 

da får du billån på 24 år :)

 

har du en 7-15 jobb, dekker du det fint....

 

noe å tenke på for dem som er opptatt av priser vs alder. :)

 

600000 over 20 år innenfor 60% i DnB 3500,- mnd....

 

:rolleyes:

 

Betinger da at boligen er omtrent gjeldfri og en del ting til..... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på hva slags reaksjon "dere" ville gitt hvis det dukket opp en pakistaner som bare er 19 år og med en Mercedes til 650.000... Hehe :) Om jeg ville vært velkommen eller om jeg ville blitt sett på som en kakse-idiot!? (Jeg er IKKE en bortskjemt vestkant fjomp eller noe, har faktisk gjort meg tjent til denne bilen jeg har nå, CLK'en.) [/b]

 

går bra, bare jeg får sittepå eller prøvekjøre :D

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår