Gå til innhold

Er en som meg velkommen på et treff?

Ranger emnet

d2001

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ozzy

Sorry as, men er ganske mye mer harry med en farget(ikke at det er noe galt) 19'åring i en mercedes asså, synes det er mye mer harry!!! Skyline er stil;):D

Hmm... Jaja, du får synes det du vil!

Skyline er ikke stil, det er en tøff bil som er laget for å være tøffest i gata med et stooort tunings-potensiale og råe baneegenskaper. Basta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fett å ha Skyline, om det er STIL er noe annet, men fy faen, jeg hadde snudd meg etter Skyline eller Supra. Aldri i livet om jeg gidder å snu meg etter en MB, om det ikke er den nye SLKen da, eller hva den heter, med 600 HK... Du ser jo sånne typer biler over alt. Du ser ALDRI Skyline eller Supra. Disse bilene etter min mening er 2 av de feteste bilene du kan få. De er drit pene (hvertfall supra) og de har sykt med potensial, og DEILIG lyd...

Just my 2 cents.

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry as, men skyline er faen meg konge!!!! Greit at mercedes er stil når man er 40år og har mye cash, men når man er en drittunge på 19år så blir det ikke det samme, det er ikke mye stil over det:D hehe skyline er fetere da as.

Men hvorfor kritisere de bilene i fast and furious så jævlig??? de er jo drit fete(hvilken bil ble kåret til Norges råeste????). Hva hadde vært fetest å sett på: En skyline mot supra, eller bmw mot mercedes? Sorry, men er det noen tvil.

Jeg synes det er tragisk å si at skyline er harry, nå over 50% her kjører 240 eller sierra elr hva det måtte være. Ordet harry er blitt misbrukt!!! En 240 er harry(hehe drit fett og:D) men man kan ikke da også si at en skyline er det.....Skjønner hva dere mener, men jeg er ganske sikker på at folk hadde snudd seg mer etter skylinene å siklet av mesunnelse, enn hvis man kommer som 18åring i en mercedes clk elr hva det var:P:D.......

Kjøp først skyline så venter du 15år til du kjøper deg mercedes igjen;):D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Vilhelm: Tror du har sett litt for mye på plastikk rakettene i 2f2f;)

En Japsebile med 36125 kg med plastikk vil aldri få like mye stil som en Mercedes som er litt dyrere en en gjennomsnittlig taxi:D

Mener jeg i hvertfall;)

HAHAHHA, jeg HATER FnF styla Rica opp biler... Enste som skal være gjort på Supra er:

Fronten, Eksos, Dump, Felger, Skjørt og en SVÆR SP Single Turbo Kit. Alt annet skal være som det er. Bytte vinge må man IKKE gjøre, samme går for panser etc...

Just my 2 cents

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Hehe, dere må lære dere forskjellen på biler med stil, og tøffe/røe biler!!!!

En bil kan være sinnsykt rå men ikke ha stil liksom! Og en bil kan ha stil uten å være tøff!

Er da faen meg klar over det, STIL er en s600 :) OG denne bilen til d2001 har er LITT stil... OG MB er en gubbe bil, når man har mye penger og gammal er MB fin bil, litt sprek og kjempe deilig å kjøre.. mens når du er ung er det bare treit med en bil som har klasse! Da skal man leke seg, og ha en 'kul' bil. Ser jo 40-50 åringer kjøre rundt i en MB cab.

Om han vil ha oppmerksomhet som han tydligvis ELSKER så får man 10x mer oppmerksomhet på biltreff enn med en MB cab. Jeg kunne ikke brydd meg for 5 øre om en MB cab, ser jo MB OVERALT. Om du vil at folk skal snu seg, kjøp en Skyline/Supra ikke en bil det er 100000 av i dette landet, og som gammle mødre kjører rundt i.

My 2 cents

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

jeg kunne fint levd med noe fra Brabus....dem kjører jo fortere på 402m en de fleste japsebiler her i norge uansett.

*lage spetakkel* :D

Brabus er morro det :) Men det kan man få når man er gammal og rik :) Sprek bil når man er 18/19. Tenk deg hva slaks bil man kan få for 650 000 kroner da!!!!!!! Men er fett å dra fra en bil til 650 000 kroner da ;)

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går diskusjonen i en litt annen retning da men jeg hiver meg på igjen;

JA! Skyline & Supra er to dritdeilige biler som spiser nesten alt de kommer over.

Alle har forskjellig smak vet dere ;) Jeg liker det meste, men Mercedesen vekket spesielle følelser i meg fra første blikk :D

En annen ting er jo at jeg kan kanskje ha gått dritlei Merc'en etter 2-4 år! Hvis det skjer vurderes MB (hehe) Evo sterkt.

Men Skyline & Supra, næhæhei, de er litt for råe for meg :peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår