Casper Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Har en gikasse i trondheim som jeg trenger rask som faen, noen som har mulighet for å ta den med seg..venter seff en belønning... Mvh Casper M: 97 00 00 87 Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 hvor stor er girkassen da? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 hvor stor er girkassen da? er til en evo, den er ikke stor, bruskasse størrelse, eller mindre, veit du om noen??;) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Din nisse, er jo løp på lånke om to uker, kan hente den for deg da tenker jeg ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Få den sendt med bussen som går tr.heim-oslo. Jeg har sendt endel store ting til blandt annet bergen og oslo med bussen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Ring Peter på 95939778... Han tar den med når han er der oppe.. Mulig i morgen eller fredag... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Din nisse, er jo løp på lånke om to uker, kan hente den for deg da tenker jeg ;) skal dit selv også, men jeg trenger den kassa i går..;) men er ordnet nå...;) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg