RekordE2 Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Ei jeg kjenner har et låst bakhjul på Kadettten sin. Hva kan det være? Hjullager eller brems? Hadde vært sånn før, men ville ikke rikke seg nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Hei, på min kadett e skjedde akkurat det samme. Venstre bakhjul låste seg. Der hadde brekket stått på og bilen hadde stått stille litt over et halvt år. Vet ikke om dette hjalp noe da men. Vi fikk dytta den i gang igjen. Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 hadde det litt sånn på min kadett c...kjørte med bremsebanda inntil skåla og felgen blei klovarm..men blei slitt ned etter hvert..så vist dere får slått av bremseskåla kansje og smurt bremseskivene eller innvendi av skåla litt..sånn den får gli seg gjevn igjen ellernoe..hmm Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Det var tromla som var tullete rustne. bytta alt, så nå er den iorden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Klasse;) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 RekordE2: Akkurat det samme skjedde for meg. Dro håndbrekket mitt på vinteren. Måtte slepes inn i verkstedet igjen xD Bremsebanda som rusta "fast" i trommelen ja. Pussa en del med stålbørste så ordna det seg. Bra du fikk det til å virke igjen. Skulle vært skiver bak på 1.8'n og, men men hehe. Glenni23: Fete lys du har satt på! Sku hatt noe xenon oppe også hvis det går an =) Einart: Nei nei nei! Man smører aldri bremser der det skal bremse! Og istedenfor å slite ned bremser som ligger på, så kan man jo ta det av, å pusse ned den lille rusta som er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Takk monzter....du er vel den eneste her inne som synes de var fete:=) Jeg liker dem, men kjørte med de på en gang, så da ble det 2000 i bot. Trur jeg så en kadett til salgs med xenon så er vel mulig det;) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg