Gå til innhold

Trenger hjelp ang. kjøp av Amazon

Ranger emnet

LangFørr

Anbefalte innlegg

Rust i gulv, rammebjelker under, kanaler, bakskjermer, rundt hovedlykter på forskjerm, innsiden av forskjermer inkl der man fester de, nederst på bakluke, rundt ruter, nederst på dører, i takrennene, og under frontvindu bak dashbord + selve dashbordet. Det var vel alle stedene jeg fant på min ene =) Viktigst er å se på selve bilen, det som kan skrus av er ikke det viktigste.

Ellers er det lite deler på en Amazon, men er jo greit at motor, gir, bremser og håndbrekk fungerer.

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg å nevne faktisk, det har jeg på begge mine. Kan bli veldig stort og stygt. Refleksene i hekken henger i et hull akkurat i skjøten på en plate som går mellom refleksene, under bakluken. Den må sveises fast. På min blå var hullet stort, og rettet med glassfiber. Det på min grønne er ikke fullt så stort, og jeg skal ha glassfiber på det og, og heller ordne senere.

Et enormt bilde av hvor gale det kan være, her ser du også formen på platen som gjør at det enten må byttes mye stål eller bruke glassfiber for å få det fint. Mulig du må lagre bildet på maskinen og åpne med en bildeviser for å se det i en litt mer normal størrelse.

http://img2.freeimagehosting.net/image.php?de90884747.jpg

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider