Gå til innhold

sikringer!

0axcd

Anbefalte innlegg

hei , jeg lurer på om det er fosjellige sikringer på høyre og venstre front lys på en e230 96 mod??

har problemer me det høyre lyse!

i tillfelle hvor ligger di sikringene?

trenger mer info.. skal ikke være forskjell på sikringene, dorlig lys i den ene lykta kan væer så mangt.. pære, skade på el nett, dorlig kontakt etc. viss det er xenon så kan det være forskjellig temperatur på pærene (4200k 6000k etc.) eller balastene kan ha problemer.. pluss en god del andre ting, kommer annpå hva slags utstyr det er (w124, w210 feks)

'91 W124 230TE

'94 W124 E220 Sportline

'76 W116 280S

('73 W116 280SE)

'87 4x4 D21 KingCab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ,det er en w210 og det kan ikke være pæra! trodde det var det først , så jeg bestillte meg nye lykter me xenon.

når jeg monterte den høyra lykta så fungerte den ikke. så jeg testa høyre lykt me venstre ledning...da fungerte den 100%.

så kanskje det er skade på ledningsnette? ødlalagt reele ? eller om det er en sikring så kun går på høyre lys.

noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. BoS er veldig vanskelige da det har med el nett å gjøre, ligger ikke no ute på nettet etter det jeg har sett. har fått til ezl tenning på 210 en gang.. ville ikke gi det fra seg sånn uten videre, selv om de ikke kan nekte å lever ut slikt..

beste tips er å rense alle gjord-pungter nøye og se i alle koblinger om det er irr eller lignende. kan jo være relee, sitter vel under sikringene sammen med styre-enhetene.. antakelig vis en diger boks med flere funsjoner i.. allerede i w124 har jo lyset egen "hjerne"

er forsåvit å prøve å følge ledningene i motor rum.

'91 W124 230TE

'94 W124 E220 Sportline

'76 W116 280S

('73 W116 280SE)

'87 4x4 D21 KingCab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ledningsnett til E320'97 her (også andre årganger): http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=210055&A=00000&M=104995&GA=722509&VIN=2100551A196888&CT=F&cat=45P&SID=54&SGR=095&SGN=05

Her finner en tegninger over alt til alle (tast inn rammenr. og så på neste side trykk noe russisk som står med rødbrunt): http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider