Gå til innhold

Laptop i VHS størrelse, perfekt til datasprut diagnose etc.

Ranger emnet

Gringo

Anbefalte innlegg

Meget sjelden laptop selges ;

Toshiba Libretto 110 CT, fullverdig laptop med Win 98 SE på størrelse med en VHS film.

Perfekt til bruk i bil, passer rett i hanskerom :)

1 stk Libretto 110 CT

1 stk Ekstern Toshiba floppy drive ( PCMCIA )

1 stk ekstern IBM CD rom drive ( PCMCIA )

1 stk liten docking stasjon

1 stk stor docking stasjon

1 stk 3Com nettverkskort

1 stk batteri eliminator

1 stk batteri ( 4 mnd gammelt )

1 stk VAG Com kabel og lisensiert software ( bare dette koster 199$ )

Serialport, paralellport, IR, USB .... det meste er på plass. Vekt 1.1 Kg !

Selges 3000.-

tekniske spesifikasjoner

OBS !!! Bildet er ikke av min maskin, men en tilsvarende.

lib100.jpg

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he, den er en av få som kom til Norge så den har faktisk norsk tastatur også. Sist jeg så en slik i Norge var på NRK når de hadde ett innslag om en viss Mercedes fra Trondheim. Han brukte den til å styre datasprutet og hadde fastmonert en docking stasjon i lokket på hanskerommet.

Jeg synes faktisk det er litt rart at det ikke er større interesse rundt en laptop av denne størrelsen, formatet er jo perfekt til montering og bruk i bil. Jeg har selv hatt mange gode ideer og planer for den, men behovet for penger gjør at den desverre må selges selv om jeg ikke har spesiellt lyst. Å få tak i en ny blir ett helvete.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom litt info om boksen a, Lagrings plass? Cd spiller? Lydkort?

Kan være kjekt med stor hardisk og lydkort... bruke den som mp3 spiller i bilen :D

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider