Gå til innhold

OpelCalibra VS. BMW318i

Ranger emnet


Papirkurven

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva menes med fabrikktrimmet? At det egentlig er en 318iS?

 

Syns begge bilene høres bra ut jeg. Vil anbefale deg Calibraen, selv om jeg selv hadde tatt BMWen glatt! Men prøv i det minste begge bilene før du bestemmer deg :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men sjekk calibraen meget nøye for rust før du kjøper den. toppen av dempertårn bak, kanaler og slikt. disse bilene ruster så mye at man skulle tro de var japanske...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste det calibra 8v ble levert med 4x4...hmm.. er det ikke bare turbo utgaven?

 

men den 4x4 greia er mannskit hører jeg opel-mekanikere sier visst den ikke har blitt overhalt. +dyr visst den ryker, 20k elns mener jeg har plukket opp..

 

som sagt før calibra er kjent for rust...

 

kjører bmw selv, å dem fleste som ikke har hatt en bmw sier at bmw deler er SÅ mye dyrere enn andre merker... det synes nå jeg er feil.. har hatt mye feil med min 318, men det var en av dem første e36 som kom. altså m40 motoren.

m43 motoren skal være bedre.

 

kompis av meg har hatt 5-6-7 elns calibra'er han har vært plaget med rust på samtlige.

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor i den Jordalen jeg tror, den med den drittunnelen, så kommer 4x4 godt med om vinteren hvertfall ;) Har slitt litt der med lastebil for å si det sånn

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår