Juristen Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 ja men det er begrensa hvor stor fart en får på 25 meter da ...men kraften er dobbel, siden begge bilene kjører 25 meter. Det tilsvarer jo at man spenner fast et tau/en kjetting/en wire i en solid gjenstand og gir full pupp 50 meter. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Vel.. Prøver man med store, feite trosser, slike som store skip bruker, da skal det mye til før det ryker. Veldig mye. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Men nå var det vel ikke _trosser_ tråden handlet om heller.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Det VAR tau, men folk begynte jo å prate om kjetting og wire, så hvorfor ikke trosser ;) Uten no erfaring, vil jeg tru at du trenger litt mer enn 50 meter på å rive istykker noe på bilen, i det tilfellet at "tauet" ikke ryker. Aner ikke hvor mye eller noe sånnt, men trur ikke 25m på hver bil er nok for å rive av no understell eller lignende! Kanskje bøye hengerfeste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Men nå var det vel ikke _trosser_ tråden handlet om heller.. Jeg vet.. Men han lurte på hva som skjedde, og med tau så ryker det mest sannsynlig på 50 meter.. Og folk mente kjetting kunne ryke.. Så da kom jeg med et forslag Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Spectra tau, holder en 50tonn trykk eller noe i den dur. Ville nok blitt et fint rykk ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spas Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Noen som har testet enda?? Siter Volvo V50 1.6D 06' Mazda 6 1,8 03' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg