olds Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Jeg surrer med noen planer om å bygge om en 77-85 Caprice eller tilsvarende Olds 4 dr.eller stasjonsvogn til pickup.Jeg har funnet noen glassfiber sett i USA som er tøffe,men halve karosserie blir kappet bort. Høres dette ut som et prosjekt som er umulig å få godkjent?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Gikk en Caprice stv. pickup her i arendal for noen år siden. så det er nok mulig. Kan jo diskuteres om det var pent da :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Sweet Home Alabama Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Har denne gått i Arendal? Var hvit den å nemlig :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Gikk en Caprice stv. pickup her i arendal for noen år siden. så det er nok mulig. Kan jo diskuteres om det var pent da :) Vikelsliper pickup var ikke helt planen,det er defenitivt ikke vakkert. http://www.superstepside.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Har denne gått i Arendal? Var hvit den å nemlig :) Denne er i Halden... HVIS jeg husker riktig så var det en blomsterbutikk som eide den før han i Halden fikk tak i den. Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg