kontorstol Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Hallo. Har et problem med sentrallåsen på min Golf 3. Problemet er rett og slett at sentrallåsen ikke virker. Har prøvd å bytte styringsboks, uten hell. Sentrallåsen låser kun dørene en gang, men vil etter det ikke låse dørene opp igjen. Noen som har peiling på hva som er problemet? Håper på raskt svar Mvh. Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kontorstol Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 disse er vel vakumstyrte og trykkstyrte, lenge siden jeg var inne i dørene mine og tittet, men om det er så at vakum låser dem, og trykkluft låser dem opp, så kan du ha en lekkasje en plass på trykkluftsiden.. Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 hmmm...lekkasje tror jeg og. eller noe treghet i 1 så luft ikke går videre som det skal for jeg tror alle er seriekoblet Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kontorstol Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 ok. takk for svar. skal høre litt med pappa og be han sjekke litt, for han har litt mer peiling enn meg på dette. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoostR Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Jeg har kompressor liggende hvis du skulle ha bruk for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg