Gå til innhold

sinnsykt dyrt clutchwire

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvilken bil har du da?

går som regel an å få de hos en bildelebutikk...

og vist du ikke skifter selv, skifte på et ikke merkeverksted..

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg bestilte akkurat fra MP.

Mopar Oem Clutch Cable 95-99 Neon

Mopar 2.0L SOHC OEM Head Gasket Set

Neongoodies Semi-Solid Rear Bobble Strut

+ 2 stk neon T-shirts.

var 38$ i frakt på alt det.

Så det blir ca 1700kr ink, frakt :D

Du må sikkert ut med ca det samme i frakt, men det blir ikke mer enn 650kr totalt vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må IKKE finne på og kjøpe deler fra Chrysler Norge etter endt garanti på bilen, dem har noen priser som ikke ligner grisen. Phoenix US Cars i Tønsberg har også greie priser på slitedeler. Har eid en Neon selv med man. Kona har en nå med automat. Husk og spray på litt white grease på enden av wiren en gang i blandt. Us autoparts i Tr. Heim og Aarnes Us cars skaffer også deler til langt under importørens priser.

Ett eksempel er at jeg satte på lakkert bakspoiler på min Dodge Caliber (samme som sitter på SRT4 utgaven), den skulle Chrysler ha over 4200.- for, jeg bestilte den ferdig lakkert i Usa ink. frakt for knappe 1500,- Så er ekstremt mye og spare!!

e-bay er også en fin ting hvis du tenger litt stæsj, jeg bruker det og er kjempefornøyd!

GRAB LIFE BY THE HORNS! Drive a Dodge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider