Blu-ray Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Ja, som tittelen indikerer - er dette mulig? Bilen min er en Mini Cooper S 2007 modell, og jeg skulle gjerne byttet ut de matte ringene rundt speedometer, turteller, luftdyser etc. med blanke kromringer (mye stiligere). Fikk meg en liten kalddusj da jeg ringte BMW forhandleren, for han jeg snakket med hevdet man måtte bytte ut hele speedometeret (!!) osv. for å få til dette. Det kan da umulig stemme..? Det virker ikke som disse ringene er festet til speedometret, eller turtelleren på noen måte, så jeg tror han tar feil. Har noen innsikt i dette, hva som må til for å bytte ut ringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duppen Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Er de ikke todelt da? en fromtdel og en bakdel. Må vell da være bre å bytte frontdelen. Mener no i allefall min 03 modell har 2delte elemtenter. Hvis jeg ikke tar helt feil da Siter Nåværende kjøretøy Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Skal være enkelt å ettermontere krom til interiør, sjekk linken http://www.outmotoring.com/mini-cooper/mini_cooper_interior_chrome_retrofit_trim_kit.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blu-ray Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Skal være enkelt å ettermontere krom til interiør, sjekk linkenhttp://www.outmotoring.com/mini-cooper/mini_cooper_interior_chrome_retrofit_trim_kit.html Heisan, dette så meget interessant ut. Akkurat hva jeg håpet på å få bekreftet. Det er vel ikke originalt Mini, men who cares.. Skal sjekke dette kit'et nærmere - så kanskje det blir en bestilling. Takker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPaulus Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Heisan, dette så meget interessant ut. Akkurat hva jeg håpet på å få bekreftet. Det er vel ikke originalt Mini, men who cares.. Skal sjekke dette kit'et nærmere - så kanskje det blir en bestilling. Takker.. Står jo at det kommer rett fra mini, og at det er samme som du får når du bestiller det med bilen fra fabrikken. Hvis du klarer deg med noe uoriginalt og sikkert litt mere arbeid for å få ting til å passe, kan du lete litt rundt etter billig tredjeparts deler. Var jo rett og slett svindyrt det kittet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Har kjøpt krom til interiøret fra Outmotoring (R53)bekrefter at det er orginalt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blu-ray Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Har kjøpt krom til interiøret fra Outmotoring (R53)bekrefter at det er orginalt:) Det var hyggelig å høre :) Nå har jeg en R56 og det er jo dette som er vist på linken din. Det jeg imilertid ikke kan se er kromring rundt turteller. Selv om den er vist på bilde (dashbord), så er den ikke nevnt i spec. Mystisk..den må jo være med! Ellers, et par spørsmål; - er det vanskelig å montere dette? Dashbordet må jo av. - Ble det mye å betale i toll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Det var hyggelig å høre :)- Ble det mye å betale i toll? Toll er ingen ting som heter så lenge det gjelder bildeler! Må kun betale mva. for delene + frakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg