tamaboy Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Lurer på om noen her har erfaring med 8,5X19 et 37 og 235/35-19 på passat. Mine subber i framskjermene. Vurderer å kjøpe 225/35-19, eller selge felger for å kjøpe noen med større impress eller gå ned til 18" og annen bredde på felg. Er det stor forskjell på 235 og 225 i ren kjørekomfort. 225 blir vel hakket hardere??? eller... Lurer også på hvilket impress og profil jeg burde gå for, for at det ikke skal ta borti noen plass. Ha en flott helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Eg har kjørt med 19" ett par mnd nå, subber litt i ene innerskjermen, noe eg ikke kommer til å gjøre noe med,før det slites seg til.. synest kjerra funker ok med 19", Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tamaboy Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Hvilken dimensjoner har du på felg og dekk? Ble positivt overrasket over hvor bra de var å kjøre på. Men synd at de bøyer flensen på forskjermene.... Derfor lurer jeg litt på 225/35-19.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Eg har kjørt med 19" ett par mnd nå, subber litt i ene innerskjermen, noe eg ikke kommer til å gjøre noe med,før det slites seg til.. synest kjerra funker ok med 19", da kommer rusten raskere enn gjort:P Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Plastikk ruster ikke, og bilen er godt tectylert, men regner med den ikke sliten hull uansett, er ikke så mye den subber,, eg kjører med 235-35.19 og med bredde på 8.5" Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsn Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Hei jeg har 19"på min 03 mod passat,e kjempe fornøyd,mn æ kjøre 225/35R19 d subber ikke,i tillegg har æ spacer på mn huske ikke kor mange milimeter dæm e:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg