Gå til innhold

Hjelp til anlegg

Ranger emnet

Can90

Anbefalte innlegg

Skulle da nesten tro at original-anlegget kunne gjøre en like bra jobb som det en komplett pakke til 3500,- får til..?

Man kan jo være heldig, men det rart hva man kan få til om man spytter i 5-6-7 tusen i stedet. Eller mellom 4 og 5 tusen pluss spiller? :)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais. Noen som vet om en bra pakkeløsning, ikke over 3500. Hjelpe meg litt. Litt usikker

Det går helt fint, du får ikke kremlyd, men litt dunk og noe høyt spillende kan gå fint.

Men du bør kjøpe over internett, da kan du finne de rimligste pakkene. men bra lyd er vansklig å få til, spørs helt hva du mener som bra lyd.

Jeg fikk 4 høyttalere og 1 sub + forsterker for 900,- og er fornøyd med lyden, alt er også nytt.

Jeg kjøpte på netthandelen, så prisen varierer voldsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å kjøpe brukt. siden du ikke skal bruke så mye på anlegget så kan vel bruktmarkedet være noe da.. kan finne masse som er relativt nytt å lite brukt for en billig penge.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais. Noen som vet om en bra pakkeløsning, ikke over 3500. Hjelpe meg litt. Litt usikker

jeg lekte meg litt på strømmenbil sine sider. og fikser du kasse selv, så kan en faktisk få til ganske så greit opplegg, ved å droppe bakhøyttalere, altså å ha kun frontsett og sub.

Innhold i handlevognen.

Fjern Produkt(er) Ant. Total

BOSS RDS534UA

Kr690,-

Blaupunkt GTx 173

Kr550,-

BOSS Audio GT780

Kr890,-

BOSS KIT-2

Kr490,-

DLS Y-ledd 2HUN -> 4HAN

Kr149,-

Rockford Fosgate Punch Stage 1, 10" P1S410

Kr745,-

Subtotal: Kr3514,-

241395.jpeg

Dem har faktisk en del å velge mellom av sub, i den lavere prisklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2003 og nyere har det ja, men det er mulig jeg ser feil årsmodell på avataren hans. Uansett, som du viser er det fullt mulig med et greit oppsett til 3500,- ja, men om det er 2003-modell eller nyere, er det liten vits å bytte ut originalspilleren med en Boss-sak til 700,-, da er det langt viktige å sette inn et komponentsett foran isteden. En triaks nede ved ankelen blir meningsløst i forhold til hva det kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2003 og nyere har det ja, men det er mulig jeg ser feil årsmodell på avataren hans. Uansett, som du viser er det fullt mulig med et greit oppsett til 3500,- ja, men om det er 2003-modell eller nyere, er det liten vits å bytte ut originalspilleren med en Boss-sak til 700,-, da er det langt viktige å sette inn et komponentsett foran isteden. En triaks nede ved ankelen blir meningsløst i forhold til hva det kan bli.

Ok, Caddyen jeg sikter til er også 2003mod.

Og enig, boss til 700 er ikke verdens beste, men jeg satte det opp, for å vise hva han får for 3 500,-

Men ser han gjerne spytter inn noen kroner mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra pake du hadde sotte opp te meg. jeg klarer nok ikke og bygge en solid kasse, men skal kanskje klare det. har funnet ut at jeg kan gå opp i pris. har 5600. Da kan jeg vel kjøpe noe som er mer futt i;)

Ok, du går opp 2 000,- det hjelper mye.

Siden en ferdig kasse uten sub koster ca 1 000,-

og gå opp til 1 700,- på spiller så har du ett meget bra løft.

Fortsatt hos strømmen bilstereo.

US Blaster 12" MDF kasse Kr990,-

og bytt spiller til denne:

Clarion DB288RUSB

[DB288RUSB] Kr1590,-

Da bytter du ut Y ledd jeg satte opp til en vanlig signal kabel til

Caliber CL 425 5,0M Phonokabel Kr249,-

Da havner du på ca 5 600,-

her er link, så legg opp på handlekurven selv, så ser du den faktiske prisen veldig enkelt.

http://strommen-bilradio.no/

Jeg mener att sub forsterker og frontsett jeg nevnte holder godt.

Men skulle du oppgradere noen av dette, så oppgrader frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider