Stilian Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Hei jeg er helt blank på dette. Jeg skal ha nye bremseklosser og lurer på ossen type det er på en polo 95 model. Det jeg lurer på er om det er bremseklosser med ventilert eller uten, Jeg skal kjøpe nye på mekonomen så hvis noen hadde vært snill og gidd meg artikkelnr på den bremsen jeg skal ha hadde dette hjelpet meg veldig mye, det er framme jeg skal bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Bare stikk på Mekonomen og si hva du skal ha og skiltnr ditt, så finner de fram alt for deg.. Jeg har Brembo skiver og Mintex klosser foran fra Mekonomen, og må bare si at de støver som svarte satan! Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Henger meg på Stambo, jeg ga de regnr., og da fant de rett klosser til både framme og bak (ja, jeg har skive bak :P). Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cubic Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Klart man har skive bak :p Siter '01 VW Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg