daskekost Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Som topic sier.. Hadde en Ford Sierra Xr4i hvit farge. kz35???? registrert. hvordan går man fram for å spore den? Kunne godt ha tenkt meg å kjøpe den tilbake:D jeg kjøpte den ifra karmøy, også solgte jeg den til tromsø.. gikk derifra sørover... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Kjøretøyopplysninger via SMS Statens vegvesen tilbyr nå kjøretøyopplysninger via SMS. Ved å sende REGNR <registreringsnr.> til 2282 vil du etter kort tid motta opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet. Prisen for tjenesten er satt til kr. 3,- per mottatt melding. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 men jeg husker ikke resten av reg nummeret.. var forøvrig cosworth stylet og 2-dørs ingen som kjenner til en sånn? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Tok du ikke et bilde eller to av den mens du hadde den da? Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 legg ut en "savn" anonnse på autodb. vet flere som har funnet gamlebilen sin på den måten. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Nei ikke gjør det, er nok av tulleannonser på autodb. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Spør på Statens Veivesen om di kan hjelpe deg. Om di kan finne ut hvilken reg nr du har hatt før og hvem som eier den nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Tok du ikke et bilde eller to av den mens du hadde den da? joo, hadde mange men ble slettet pga dataproblemer :( Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Spør på Statens Veivesen om di kan hjelpe deg. Om di kan finne ut hvilken reg nr du har hatt før og hvem som eier den nå. tror jeg må vell gå opp på mandagen å høre.. takker :D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg