Drinkmix Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 heisann har vært på tanken å montere intercooler i hiacen, noen som har gjort dette før med tanke på valg deler og plassering. D4D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 har hørt om noen som har montert det på en d4d, hjalp visst mye.. er vel plass foran radiatoren, hvis du har ac. er det vel mindre plass pga ac registeret. fant en link til noen som bygger om her: http://www.simco.no/?ItemID=1101 tenkte jeg sku ettermontere på min etterhvert, men det blir nok en god stund til fordi jeg har så mye annet å gjøra nå;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Sendte mail til simco, men de hadde solgt ut alt av IC kit til hiacen. Så ikke mye å hente der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 det var kjedelige greier, må vel lage til noe selv etterhvert da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg