Cabgrab Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Heihei. Har en Golf som skal bli spiker snart og lurer på om det er verdt å ta vare på denne midtkonsollen. Tror det er den "spesielle" som det er litt snakk om her iblant, Vortex, eller hva det er? Den har litt skader og ser ikke så veldig fin ut, men det må da være mulig å gjøre noe med det. Sjansen for at det blir en Golf på meg igjen en gang er relativt stor og konsollen ser jo definitivt bedre ut enn de andre. Så hva sier dere, er den verdt å ta vare på? Hva kan jeg evt. få for en slik en om jeg selger den? Mvh Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Ingen vits å kaste den ivertfall, selv om den er litt småskadet og mangler et lokk.. Slik skal den se ut: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Getawayinleveld Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 [/img] Sånn skal den se ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 :violin: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Getawayinleveld Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 ??:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Er Votex den der add-on greia til midtkonsollen? Min midtkonsoll bygger ikke ut slik som de på bildene her, så bare fælt ut egentlig... :blah: Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Getawayinleveld Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Åssen ser din ut da? bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg