Gå til innhold

Knust av lastebil (4 døde)

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veistandard eller personlig feil/tragedie...... Uinteressant!

Jeg er så drittlei av dette søplelandet vi bor i. Hadde politikerne brukt penger på annet enn gatebarn og dritt i alle andre land, så skulle dette vært en umulighet. De støtter i hue og ræva til alt mulig piss utenfor landets grenser, men å skille kjørefeltene på norske motorveier er for dyrt! Jeg blir kvalm.....

Til helvete med U-land! De får klare seg selv. Vi betaler skatt og fortjener å få mere tilbake for det. Mange må dø før myndighetene tar seg råd til å forebygge ulykker. De bruker mere penger på 60-skilt enn å bedre sikkerheten!

BTW: R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg leste ordene flyttelass og tilhenger, tenkte jeg med en gang at det ikke er veistandarden.. Kunne jo vært noe med tilhengeren?

Å bygge skille på alle veier i hele Norge er umulig. Hvis en ikke er fornøyd med veistandarden på e6 v brummunddal burde en ta seg en tur til vestlandet. sjekk ut standarden der og du er sjeleglad når du kommer på e 6 på østlandet..

Min mening er at vest landet trenger mye oppgradering,. Hvis vi ikke hadde sendt u hjelp så kan du banne på at penga hadde ikke kommet alikevel. med det overskuddet landet her har kunne en bygd mye veier uten bom, tenk over hvilket parti en stemmer ved neste stortingsvalg..

mvh kjetil rosenvold

gjøvik..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

Jeg kom dit 5 min etterpå. Var sperra alt der. veien er faktisk ikke så brei der! Den er egentlig veldig idiotisk spør du meg, 2 felten slutter alt fort idlig og brått der!

Tull a gitt! dette skjedde jo LENGE før det var slutt på 2 felten.

Helt jævli dette her ja.. Kjørte hjem fra jobb klokka halv ti igår kveld. Da var veien fortsatt stengt.. tragiske greier..

3 dødsulykken på ca 1 mnd dette her som er ved Hamar.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...