Gå til innhold

Rett før de tilte

Ranger emnet

golf 1.8 16v

Anbefalte innlegg

NO er det ikke lenge før eg sette fyr på møkkabilen,,

Har bytta bensinmengdefordeler,luftmengdemåler,rotor,fordelarlokk,tennkabler,rensa dysene,gått over alle sikringane,sjekka bensinpumpa,

Men allikavel pumper den ikke bensin ut dysene... Får eg ikke noen vetige svar snart er der RIP for den bilen..

83ford sierra cupe 2.0 cl

87ford sierra sedan 2.0 cl

88ford sierra sedan 79opel ascona b 2.0sr

87peugeot 205xs1.4gt

89Golf2 1.8 gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok ein 16v.så gasser er det dårleg med.. Bensinpumpa er i orden,og det gjelder bensinrøret(ene)og ,men kom til å tenke på trykkrergulatoren kan muligens være den,, noen som veit kor den ligger,, ett bilde hadde vært kanonbra..

83ford sierra cupe 2.0 cl

87ford sierra sedan 2.0 cl

88ford sierra sedan 79opel ascona b 2.0sr

87peugeot 205xs1.4gt

89Golf2 1.8 gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf 1.8 16v

De er nok ein 16v.så gasser er det dårleg med.. Bensinpumpa er i orden,og det gjelder bensinrøret(ene)og ,men kom til å tenke på trykkrergulatoren kan muligens være den,, noen som veit kor den ligger,, ett bilde hadde vært kanonbra..

Er det en pl motor du har, er bensintrykkregulatoren skrudd fast på bensinmengdefordeleren. rett under bensinrøra som går til dysene. På kr vet jeg ikke...

luftfilter.jpg

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf 1.8 16v

Pumpa går og leverer det den skal med rett trykk, bensinen kommer fram til bensinmengdefordeleren,og ut kaldstartdysa..Men ikke ut dysene..

skru ut en dyse og se om det kommer bensin der..... slik jeg ser det har du jo eliminert alt fram til dysene dersom det kommer bensin ut fra mengdefordeleren....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket Hall sensoren på fordeleren,og kontakten, er ikke det denne som føler om du får tenning og gjør den det, så sender den ut signal om at nå må det gi ut bensin til dysene,kanskje litt rart at du har noe ut kaldstart dysa da men, kanskje den går utnom denne, feks på noe temp følere???

Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt

X-Audi Competition quattro 94mod

X-Audi 80 1.8s med GTI motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider