merce-123 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Kva heiter han svensken som var med i løpet?Er Bertone Carabo og Abart 2000 gode bilar? ronny edel svensson;) P Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Kva heiter han svensken som var med i løpet?Er Bertone Carabo og Abart 2000 gode bilar? Tenker du på Ronny Medel Svensson? Hva Bertone-biler angår bør du spørre thklinge. Han er visst veldig begeistret for denslags... Abarth 2000 gjorde racerbanene utrygge på midten av 70-tallet :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Tenker du på Ronny Medel Svensson? Hva Bertone-biler angår bør du spørre thklinge. Han er visst veldig begeistret for denslags... Abarth 2000 gjorde racerbanene utrygge på midten av 70-tallet :D Slapp av, eg er bare ute på erting. Begge bilane var med i filmen. :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsson66666 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Flåklype Grand Prix er den beste norske filmen som er laget. Har fulgt meg trofast fra jeg var bitteliten. Hadde den på VHS før, men den ble ødelagt...:( (sett på den mange ganger, vettu). Nå drar jeg DVD'en fram rett som det er ;) Sitat Solan Gundersen: "Dra mæ nå baklengs inni fuglekassa.." Ludvig: "Det blåser nordavind fra alle kanter, det er fali det" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Mye bra sitater i filmen ja. Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne! - Solan Ååå... Det var vondt det... Har aldri hatt så vondt før. Att det går ann å ha det så vondt a! - Ludvig Knotten bærer frakk med stoppdekkmønster, han er aktiv fargeblind og overkjørt en rekke ganger. Utprega sårbeint, urøddig gangsett, og speller kontrabass ved høytidelige anledninger. - Forteller aka Leif Juster Je møter når som helst, hvor som helst, og åkken som helst - Rudolf Blodstrupmoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 ali ali fali norsk hengebro :) Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Slapp av, eg er bare ute på erting. Begge bilane var med i filmen. :D Det var vel jeg som ertet... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Gikk glipp av denne i dag gitt, så jeg må dra fram en sekspakning, litt godis og Flåklypa DVD'en nå tenker jeg. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 ali ali fali norsk hengebro :) Gira, gira, alacaramba, han sett i revers. Den ble mye brukt når det var en utlending som kjørte skolebussen, han klarte jo aldri å gire.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Gira, gira, alacaramba, han sett i revers. Den ble mye brukt når det var en utlending som kjørte skolebussen, han klarte jo aldri å gire.. Han sier vel "ila, ila", altså "ali, ali" i revers! ;) Noen som har kjøpt inn håndvrengte rosiner til jul forresten? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Han sier vel "ila, ila", altså "ali, ali" i revers! ;) Hos oss ble det "Gira, Gira", da siden det passet så godt inn ;) Men sant nok, er nok det du sa. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Flåklypa er nok i mine øyne og den beste norske filmen!! Har den på DVD eg og! Har sett og hørt Il Tempo Gigante live, det var ein fryd! Har og sett bussen den blir frakta i, den er bredda bak for å få inn bakhjula! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 For et par år siden når jeg jobba på esso. Så kom det en buss innom. Av den typen man gjerne bruker i bilsport. Bak i der stod Il Tempo Gigante. Så meg og han andre spurte om vi kunne få se. Så da tok han gamle mannen som kjørte og åpne for oss så vi fikk sett orntlig. Uheldigvis fikk vi ikke overtalt han til å fyre opp motoren. Det hadde vært noe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Når først denne tråden er oppe; Tidligere på forumet leste jeg om motorlyden på Il Tempo Gigante, at denne ble tatt opp i fra en gammel Alfa Romeo som en av produksjonsgutta (Caprino selv kanskje?) grisekjørte oppover et sted i Norge. Kan noen bekrefte dette, og hvilket sted var det de grisekjørte Alfaen? Kan også legge til at vår egen Reodor Felgen på jobben (Skal ikke gå ut med navn, men han bor i Heggedal og har nylig passert 70 år), har vært med å produsert en del deler til den virkelige Il Tempo Gigante. Sånt står det jo respekt av :) Han er en meget dyktig mann! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 fant litt godsaker på tuben http://www.youtube.com/watch?v=VA-O1aVk100&NR=1 Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg