volvo amazon Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 hei, lurte på om det er noen som vet hva jeg må gjøre for og bygge om fra A til E. grunnen til at jeg skal bruke E motoren er at denne skal bruker i offroad bil, og F blir formye ledninger, så vet noen om hav som må bygges om eventuelt skaffes :)takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Dette var mye graut på en gang syns jeg, hvor kommer automatkasse inn i bildet? :P Hvis A motoren er kast, ville jeg skaffet en ny A motor. En K motor er ikke noe å ha. ;) Evnt. sette gasser/tenning fra A motoren, over på F blokka. :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 hehe ja si det nåp er det endret:P er tidlig på morran detta ja! men takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Hvis det er snakk om fra A til E blir jo saken straks en annen. ;) Desverre vet jeg ikke hva som må til for å hjelpe deg, men vil tro du trenger alt av tenning og bensin fra E bilen. ;) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 ja lurte på det jeg å hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Du trenger alt som er til bensinsystemet som heter k-jetronic som det er på E motoren. Det vil da si at du trenger: Innsug, bensinstyringstingen, bensinpumpe, topp med dyse hull, dyser og dyserør og styr fra bensinstyringstingen og sikkert noe mer som jeg har glemt. Så henter du bare vanlig elektronisk tenning fra en 230a eller 200k eller 230e motor. Hvis du har lyst til å styre med mekansik så er det bare å hente fra 23a og en del andre. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 akkuratt. har tengt til og finne en komplett motor så da renger jeg ikke stort annet en ei elektrisk bensin pumpe da?da denne sitter i tanken orginalt(?) da blir det vel også til at jeg seter over en fordeler som har stifte tenning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Mener å huske at det bare er ei pumpe under bilen på e motorn, mens f motorn har en under bilen og en i tanken. En kamerat brukte ihvertfall bare en når han satt e motor i bilen sin, og det funker som bare det. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 jaok men hvor stort trykk må den pumpa levere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg