Erik Braseth Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 jeg sleit med at den ikke ville gå på tomgang når tomgangsmotoren var montert, etter at denne ble plugget så går den greit. Dette skjønte ikke jeg heller noe av på min bil. Den går ikke på tomgang med tomgangsmotoren koblet til, dersom man fjerner/blender dumpen (org. 13c). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 prøv å stramme fjæra? ja har justert fjæra på det strammeste, men uansett om den er slakk så bør vel motoren gå på tomgang, når dumpen kun resirkulerer all lufta? Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 jeg har samme probelemet som deg, men jeg har ikke prøvd med resirk enda (har somme dump og turbo som deg). jeg har feilkode på gasspjedbryteren. har du også det? jeg har prøvd å bytte og justere gasspjeldbryteren, men det hjalp ikke no. si ifra hvis du finner ut av problemet da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 jeg hadde også samme problem, men jeg shimset (ellerhvordandetnåskrives) fjæra strammere. får ingen feilkoder. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 jeg har samme problemet uten dumpventilen på også. da kandet jo ikke være slakk fjær. den åner ikke før jeg har rundt 0.5 bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 har selv prøvd mye forskjelig men må si meg fornøyd med den 2 stempla collins dumpen fra kollevold ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg