Gå til innhold

Fabia. egentlig en kul liten bil.

Ranger emnet

cosworth87

Anbefalte innlegg

Sitti en del på nett å blitt litt forelsket i den nye fabiaen. skikkelig søt kul liten bil.

å man behøver knapt bevege seg utenfor originalt for å få den feet:D

Man kan jo begynne med

1.9tdi. sport. i candy white. slenge på nødvendig utstyr som. climatronic. cruise controll. beskyttelsesplate undermotor. 16" atria felger å ha til vinterdekkene. osv. ca 235k er vi oppe i da. ikke gale det for en NY bil med nok av motor. ån faktisk et snev av kjøreglede.

9P9P_270x135.jpg

Roomster scoout felgene 17" er faktisk utrolig kule, å kler fabia 2

20577d1207174241-ny-fabia-sport-008-ii.jpg

Denne har også den originale styling difuseren bak.

FAA710001.jpg

Denne kommer også med en frondtspoiler

FAA700001.jpg

baklukevinge

FAA710002.jpg

eksosstuss

FDC710005.jpg

av understell har jeg ikke sjekket ut noe nermere, men at den må NED er sikkert... tror jeg skla ta en liten runde i etka i morgen for å finne ut om Fabia 1 dempere å fjærer passe..

å for å lage litt egen loock på fabiaen.

den originale greenline dekoren med blomsten. hehe

greenline_001.jpg

kanksje flytte teksten litt fremover....

dette tror jeg er borti det kulere man kan fikse FLUNKA nytt til under totalt 250k.

å klarer man seg med mindre motor synker prisen en del

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ang OZ greiene... så syntes jeg også det er DRIITKULT. men syntes det var DRIIITKULT med Roomster felegen også.

men mulig jeg har endret favoritfarge fra hvit til sort ell blå nå:P

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...