mitnick Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Hei, for en stund siden kjøpte jeg en s4-92, jeg bor i sverige, så bilen har svenske skilter. Etter noen uker fant jeg ut at det kanskje ikke var det beste kjøpet... Nå er det snart tid for godkjenning, og jeg er sikker på at jeg ikke får den gjennom. Så det jeg lurte på er om det er noen vits å fikse bilen og få den godkjent og selge, eller bare selge den i deler. Det som er galt og må fikses innen godkjenning er: Speedometer, måler ikke Hjullager, venstre framme Styreledd, begge sider Dekk framme, for slitte Eksoslekkasje? I tillegg er det en del småfiks som kunne ha vært gjort, men ikke som har noe å si på godkjenning. ELLER, om jeg selger bilen i deler, regner jeg med å kunne få solgt: Motor, 2.2 turbo, med 290 hesters chip + dumpventil. Gått ca 22.000, bruker litt olje, ellers ok Girkasse, skraper litt i første giret, Instrumenter Seter, førersete er litt slitt Det er vel det folk er mest ute etter, etter det jeg har hørt, men fins jo også drivaksler, vinterdekkene(nye), skjermer, panser lykter osv osv.. Men hadde tenkt på å bli kvitt bilen ganske fort, så hadde ikke tenkt å drive å selger rester fra den i årevis framover noen som har noen ide om hva som er best å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Dette er jo bare småting å fikse.. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mitnick Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 det er ikke altfor mye jobb nei, men det kan være mer enn det jeg vet om også. fks utslipp, glemte også og skrive at lampene for klosser lyser + for feil i bremsekrets, tror bare den bremser på 3 hjul, og det er en del rust på bremserørene, det kommer garantert ikke igjennom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Kan kjøpe den billig jeg :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg