Larsern_1988_ Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Hei. Planer om å sette bilforsikringen på den ene bilen min over på min mor, så jeg ikke skal ha så mye utgifter. har jo nesten 8000i året med 20%bonus(sucks å være under 23) hun vil ha forsikring i terra, men det store spm er. kan hun sette forsikring på seg selv når bilen står i mitt navn, eller må jeg registrere den over på hun. Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Ja hun må det. Du kan stå som medeier, og da sparer du omregistrering ved senere anledning.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 haff. de skal alltid gjøre det så tungvint. jeg har akkurat omregga den på meg selv, og har ikke fått nytt vognkort, eller del 2. så må skrive vanlig salgsmelding da? så ett skriv på døren hos biltillsynet der det sto at de tok kun i mot del 2. hmm..må jeg vente til del 2 kommer da eller? Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Vent til del 2 kommer, så omregistrerer du den på din mor. Gratis omreg i 2 mnd etter en betalt omreg. Jeg ville ha gjort det i allefall. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 takker for svarene. blir vel til at det blir forsikring på meg frem til nye del 2kommer.. er jo gratis omreg innafor familien uansett tror jeg. har ikke råd til 2biler med 8000 i året på hver. Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Prøv å forhandle litt. To bilforsikringer og en livs-/ulykkesforsikring vil gjøre deg til totalkunde, og da blir det en del billigere. Jeg har En e30 325, en e34 520i touring og livsforsikring til 10 000 i året. Dette er med 12 000km kjørelengde på begge bilene, egen garasje, og kun ansvar og fører/passasjerforsikring. 19 år og 50% bonus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg