Gå til innhold

Oljelekkasje b230fk

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De gamle er eldst.

Kan vel nevne at når BMW byttet til alu blokker så hadde støpjernsblokkene vært med mer eller mindre uforandret siden 1964.

Er vel kanskje å banne i feil forum det der. ;D

Kan vel også nevne at jeg har kjørt i flere år med åpen vent. og null lekkasje. Det med datorsprut og høytrykk osv..

Men begynner ting å bli slitt så er ikke åpen vent. noen bra ting.

Kanskje er det ikke noe bra i det hele tatt! Hørte du det Mr.Felgen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel også nevne at jeg har kjørt i flere år med åpen vent. og null lekkasje. Det med datorsprut og høytrykk osv..

Men begynner ting å bli slitt så er ikke åpen vent. noen bra ting.

Kanskje er det ikke noe bra i det hele tatt! Hørte du det Mr.Felgen ;D

Jasså Rudolf, du dolker meg i ryggen igjen? Nå som jeg var i slikt fint driv her...

Du har uansett skapt dårligere arbeidsvilkår for motorolja di, selv om du kanskje bytter ofte nok til at det ikke blir et problem. Videre har du pollutert både deg selv og dine nærmeste med alskens veivhusgasser.

Merk Dem det Herr Blodstrupmoen!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt buss i snart 2 uker nå, så jeg syns jeg har rett til å forurense litt. :)

Hva med meg da, jeg som har vært 2 uker på ferie?!?!? :P

Men jeg har forurenset på ferien også da, så det teller vel kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså Rudolf, du dolker meg i ryggen igjen? Nå som jeg var i slikt fint driv her...

Du har uansett skapt dårligere arbeidsvilkår for motorolja di, selv om du kanskje bytter ofte nok til at det ikke blir et problem. Videre har du pollutert både deg selv og dine nærmeste med alskens veivhusgasser.

Merk Dem det Herr Blodstrupmoen!

Ja syns det var for ille at du skulle få konspirere vilt... En endring lå i luften! Og det skal vi ikke ha noe av!

Nåja,jeg ga deg jo halvt på vei rett da.

Jeg er har blitt soft på mine gamle dager og hjernen skrumper inn av de nevnte gassene.

Kjører med lukket løsning pr. i dag da.

Noe modifisert og forsterka selvfølgelig!

O.T i'm sorry! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt ned bunnpannen nå, det var forøvrig mer stress enn å ta ned kassen......... Så får vi se om det hjelper med ny pakning... Har ikke troen! :P

Hva skal til får å få ned bunnpannen egentlig? butter den noe sted? lurer på om det er like greit å ta ut motoren når jeg skal bytte bunnpannepakning, ta litt ordentlig service

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider