jalla Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Som topic sier; finnes det dempemateriale som ikke er så brannfarlig som kunstfiber? Er litt bekymra for hvor lettantennelig de greiene der er. Trenger noe som ikke støver, da jeg ikke vil sitte å hoste i en støvsky hvis jeg guffer på litt, hehe. Har en følelse av at bl.a Bisarre, MrSQ og ALJ_GSi har noen tips her :). På forhånd takk! Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 siden du krever svar får jeg svare. har matter som ikke brenner, fordi de er laget til å bruke i motorrom. kommer jo an på hva du skal dempe da. dempe ull brenner i hvertfall kjempe godt (ikke prøv) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Skal dempe en lukket subkasse, samt stappe noe dempemateriale ned i høla der høyttalerne i dashbordet sitter. Dempematter for motorrom høres ikke dumt ut... Det er vel stort sett et slags skumgummilaminat...? Har også tenkt på luftfilter som brukes for å rense lufta til de som jobber i kraner og kjøretøy her... Materialet er høyporøst, støver ikke, og er lett å forme... Har allerede skaffa meg bølgeskum som jeg skal kle subkassa med, men vil fylle denne ca halvfull med dempemateriale i tillegg. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg