Gå til innhold

tråd om bilen min : )

Ranger emnet

åsvestad

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor full var du når du tok disse bilda? ;) heheh.. Jeg vil gjerne vite mere om bilen din , hvor du fikk kjøpt tingene. Har AKK samme bilen , bare en 1.8.. å uten den spoileren... Skal lage en tråd , er 1 år siden jeg kjøpte bilen.. å har ENDA ikke laga en tråd , og ENDA ikke gjort noe med bilen! :) plager meg til sins egentlig :)

Mvh Mr Eriksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så jævli sweet ut :) Du har gjort en god jobb med stylinga.. ikke overdrevet heller.. Likte denne veldi :)

Ser du har lakkert dør-listene røde , tok dem av før lakk eller? Hvor mye har du brukt på stylinga nå da? Betalte for felga? Størrelse på dekk? 215? Btw , luft inntaket på panseret er det fake?

Mvh Mr Eriksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror listene ble lakkert mens de var på bilen

hvos mye penger jeg har brukt på bilen vil jeg egentlig ikek tenke så veldig mye på, er bare å smile og se glad ut ;p

men felga kosta bare 4800kr på realcar, men på salg og uten dekk, nå sitt det 215.35 18 dekk på

det er ekte, men duken under panseret sitter på, så det ikke kommer så mye dritt i motorrommet

noen bilder pappa tok av bilen

020.jpg

021.jpg

022.jpg

023.jpg

024.jpg

025.jpg

det hvite blinklyse siden av hovedlykta blir bytta på mandag, det svarte datt av fordi det var litt dårlig festa og hadde litt stor fart, må rekke jobb vettu ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe , ramla det ut å stakk av i farta? heheh... nice!

Ja de fleste smiler vel bare me tanken på prislappen på stylinga :) hehe.. Skal ut idag å fjerne volvo merket å s40 :) Har ikke knappen til bagasjelokket , den ble ødelagt dagen etter jeg kjøpte bilen , så jeg åpner bagasjelokket med trå , fra baksetet :p heheh.. Din var da veldi fin i lakken , nettopp opplakert hele bilen eller har du bare polert den? ;)

Mvh Mr Eriksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider