Gå til innhold

har spørsmål om ang Revehale

Ranger emnet

Elessio

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig i det:)

hvorfor er det alltid sammenheng med folk fra oslo-området, som kjører audi og syns alt hva andre gjør er harry?

det er dere som faktisk er harry, syltetøy-strikker runde buksa, trange bukser som framhever et beskjedent skritt, brunkrem osv.

DET er det som er harry;)

har du sett bilen til plumbo trådstarter? gul 240 med svær rev i antenna. Den er grom!Må ha bil til det ja.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revehale (og ekorn!!) er synonymt med dårlig smak/råd. Ja, jeg er fra Oslo, men kjører verken Audi eller bruker brunkrem. Har bare litt selvrespekt. Er ikke dermed sagt at jeg ikke har selvironi.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA!:tannløs:

Jeg synes det er så ekstremt stygt og jævli hele den stilen med revehale og masse juggel, sorry men jeg blir serriøst lei meg hvergang jeg ser noe sånt...:heyyou:

jeg blir mer glad i meg sjøl hver gang je ser guttær med "dritstyla" og "grom" audi, skaff dere et liv er vel det jeg kan anbefale. Eller er det så mye syltetøy-strikker i buksa og brunkrem i fjeset deres at det ikke blir så lett?!

kjør på med harry stil, det er tross alt vi som er harry som er av den tradisjonelle og gode ungdommen som en gang var.. nye ungdommen har brunkrem på tissen, blankpolerte rumpeballer slik at begge kjønn blir tiltrukket og trang bukse for å framheve et beskjedent skritt som imponerer alle under 12 år.

Om ikke dere andre ler av dem, så gjør i hvertfall jeg det, samfunnstapere.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revehale (og ekorn!!) er synonymt med dårlig smak/råd. Ja, jeg er fra Oslo, men kjører verken Audi eller bruker brunkrem. Har bare litt selvrespekt. Er ikke dermed sagt at jeg ikke har selvironi.

Eirik

hadde jeg giddi hadde jeg lett fått tak i en rimelig grom bil, men velger heller å ha mange eldre/harry/fattige biler i tillegg til en 2000 modell merce(møkkabil,altfor mye elektronikk). Hva som er synonymt med hva er irrelevant.

Eiriksmil:

Har du "selvrespekt" som du sier bør du selge selvmordsbomberen din så fort som mulig, den er harry og er synonymt med fattig som du sier at vi harryfolka er!Ta deg en tur til notodden, der har dem BMW e60'r, og Ml 320cdi som rånebiler også, men dette er vel også fattig i dine øyne. Du prater litt mot deg selv nå?! SOSSER har dårlig smak, hva er å kult og uharry med en a3 1.6? hva er kult med syltetøy-strikker i buksa? hva er kult med rassballekrem i fjeset? hva er så kult med å ikke ha noe liv og gjøre seg til latter på den måten?

dere dreper norsk tradisjon, bad dere i bensin og tenn på. Eller kom dere ut av landet.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte litt etter jeg så et program der di flådde katter og hunder levende i Kina for å lage klær og leker av pelsen, hva er det i disse revehalene?? Rev katt eller hund?

er du seriøs og spør om hva en revehale er laget av?

finns det no mer harry enn dette så må det være glenn rodney...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider