Lunchtime Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Har arvet en Somy CDX 8800 spiller. Så skulle jeg putte denne inn i varebilen, men det funket dårlig for der passet ikke iso kablene. Så fikk jeg vite at det manglet en kabel til spilleren for å koble til ISO kablene :s Er sikkert helt ute å kjører nå, men veit noen hva jeg trenger? eller er det jeg skriver bare rot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Du mangler kabelen som burde fulgt med spilleren: Finnes med 16, 17 eller 18 "pinner" i Sony-kontakten, og koster mellom 200-400,-! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Spilleren skal ha eigen kabel der det er iso-kontakter i enden. Det må og væra iso-kontakter i bilen. På meg virker det som du mangler heile kabelen til spiller. Da må du skaffe denne. Eg veit ikkje kor du kan skaffe denne, men kanskje nokre andre har tips. Hugs å skaffe kabel til rett type spiller. Edit. Transmedia slår til igjen! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Edit. Transmedia slår til igjen!Seffer'n... :D dere lærdaling... lærdaldøling.. lærdinge... &%#&% lærdalitte... whatever, må jo stikke bort på Opplysningen bare dere skal skifte gir. :hammer Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunchtime Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Jepp det kan se ut til å passe, tror det er 18pin hvis jeg husker riktig. Spilleren ligger i bilen. og ISO kontaktene ser ut til å passe. Noen som vet hvor jeg få tak i en sånn greie? til en normal pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondulf Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hei, jeg hadde lignende problem for en uke siden. Se tråd. Endte opp med at jeg kjøpte fra ebay, en selger fra England. Kosta meg rundt 50-60 kr med frakt, og kan anbefales! Så du får sjekke om denne kabelen også finnes der. EDIT:Jeg hadde da 16-pin, vet ikke om det finnes hvis det er for 18-pin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondulf Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Fant den her: http://cgi.ebay.com/NEW-PC3-432-CAR-RADIO-LEAD-SONY-18-PIN-TO-ISO-AUTOLEAD_W0QQitemZ230282575325QQihZ013QQcategoryZ14932QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122 Vet ikke om det iso -> sony 18-pin, men du kan høre med kjøper for å være sikker! Lykke til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunchtime Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Jeg hadde 16 pin. Var ute for å se om de hadde en sånn på den lokale bilsterieo sjappa på ryen og da talte jeg dem til 16stk. De kunne bestille en til meg for de hadde ikke inne. De skulle ha over 650kr for den og tokk over en uke å få den inn :s Så bestilte en fra ebay nå 56kr ink. frakt kommer om 2 dager :) Tusen takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondulf Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Hørtes bra ut, akkurat slik det ble på meg! Billig og bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 den kabelen er dyr somregel i norge.. hadde selv en gammel spiller uten kabelen, endte opp med å lodde litt, anbefalles ikke, om spillern koster litt.. men funka :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg