Gå til innhold

Nytt eksos anlegg

Ranger emnet

wunderbaum

Anbefalte innlegg

Simons er vel det rimeligste effektanlegget. At det ikke er så mye lyd er vel en fordel ang. godkjenning. Nå vet jeg ikke hvordan det blir på en 240. Jeg er nå ganske fornøyd med lyden av Simonsanlegget mitt. Lytt dypere lyd på tomgang og litt kvassere lyd på turtall. Du må passe på slik at du får rett eksosanlegg ivertfall, Når jeg fikk mitt passet det ikke så jeg måtte forandre litt på det. Rørskjøten som går på langs av røret er også en svahet på disse eksosanleggene. Sprakk opp etter mindre en 2 ukers bruk.

BMW 325i 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår