volvo-r-sport Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hei! Vet ikke helt om jeg har lagt denne i riktig avdeling meeen: Har vært å sett på en auda som jeg er litt gira på. Selger forlanger i utgangspunktet 120K for den, men vi har blitt enige om å bytte bil. Jeg har en golf 3 diesel som ikke er verdt stort mere enn 15K så betaler da 105K for bilen. Det er en 97mod A6 2,5TDI quattro med alt av utstyr. Er noen små bulker og ett par brune flekker på karossen samt ett lite hull i førersetet på sidestøtta. Men det er alt jeg har funnet av feil og skavanker på den. Den har gått 230K og akkurat fått bytta reg reim, vannpumpe og løpehjul. Er ellers i meget god stand teknisk Er dette en drømmepris for selger eller burde jeg slå til på den? mvh Ole Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hvis du sammenligner med de andre bilene så er det egentlig en bra pris hvis den er som du sier, men du kan alltid prute litt, skader vel ikke. om bilen er bra, det er den uten tvil. VAG bilene har alt man ønsker seg og de holder ut skikkelig mye. Har selv en A6 som har kjørt snart 300 000, aldri hatt problemer med den. Men som sagt, skader ikke å prute litt. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg