Gå til innhold

Koblingsskjema E39....?!?!?!?!?!

Ranger emnet

wacman

Anbefalte innlegg

Jeg har forgjeves forsøkt å finne svar på hvordan jeg kobler komfortseter inn i en bil uten elektriske seter fra før av - men siden svaret jeg får over alt er "bare prøv deg fram", velger jeg å droppe det..

Hvis noen vil kjøpe setene, (2001 mod. komfort i grått skinn) bare send meg en PM... Hyggelig pris..

Bayer til folket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var samme problem for min del...elseter med memory du har?minnesetene er ett helvete å koble inn i bil med ikke minneseter fra før da ledningsnettet er koblet opp mot rattstamme,midtspeil og ytre speil..jeg måtte bygge om til to passasjerseter for at det skulle virke men fikk da dessverre ikke minnefunksjonen til å fungere..hmm...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var samme problem for min del...elseter med memory du har?minnesetene er ett helvete å koble inn i bil med ikke minneseter fra før da ledningsnettet er koblet opp mot rattstamme,midtspeil og ytre speil..jeg måtte bygge om til to passasjerseter for at det skulle virke men fikk da dessverre ikke minnefunksjonen til å fungere..hmm...

Jeg har standardstoler i min nå... Kun setevarme,så du kan sikkert tenke deg de inngrepene som må til da...

Det er memory til setene,men så vidt jeg har skjønt,kan den funksjonen droppes ved å bare ikke bruke den?

Bayer til folket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den memoryfunksjonen er koblet til strøm på setene..er iallefall slik på e32..om man ikke kobler til memory så funker ikke setene..MEN..setet på passasjersiden funker som bare det av en eller annen merkelig grunn..var veldig mye jobb på min som jeg igrunn ikke orker å ta igjen:p Men kjenner en fyr ute ved jessheim som er flink med bmw..kan vel alltids ta en prat med han?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider