Auto-Union^A6^ Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hei. jeg spurte om dette i et annet tråd. jeg lurte på hva for en dimensjon på dekk og felg jeg kunne ha på bilen. fikk noen link der jeg kunne regne dette ut vha rullekretskalkulator. jeg fikk også vite at man har 5% å gå på, men....hva hvis verdien er -, altså -7% f eks? Hva vil det si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Omkretsen har ikke så mye å si om du overstiger den,men hold deg innenfor grensene når det gjelder innpress(ET)Ha du for lite innpress på disse,så blir de livsfarlige å kjøre.Sporer verre en verst. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 ok så du sier at det er best å ha høyere ET? da kommer vel dekkene til å stikke ut, det er jo bra. men hvordan finner jeg hva som er grensen og hva som bør brukes for ET? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Nei desto mindre innpress du har,jo mere stikker hjulene utenfor,ergo mere sporing.Hva som er grensen på akkurat din bil,er jeg ikke sikker på,men hvil tro at noe mindre en ET35 ikke er noe særlig.Men dette hvet felg forhandlere,de har tabeller over sånt.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 ok. da tar jeg en tur innom dem og finner ut av det. tusen takk for hjelpen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg