DaButcher Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Da er han jo godt vant... Hvor var forresten du da jeg besøkte Bergen denne uka? Jeg frekventerte området Haakonsvern-Vestsiden-sentrum ved flere anledninger uten å se snurten... (Jeg simpelthen elsker OT :D ) Du skulle ringt da, hehe.. Jeg bor i nærheten av bybane kaoset, så bilen min er godt skjult fra høytraffikkert vei! Jeg bor i nærhetne av danmarksplass (minde), men du kjørte jo mer vestover ja :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Du skulle ringt da, hehe..Jeg bor i nærheten av bybane kaoset, så bilen min er godt skjult fra høytraffikkert vei! Jeg bor i nærhetne av danmarksplass (minde), men du kjørte jo mer vestover ja :-) Det burde jeg :D Jeg var der i embeds medfør som du skjønner, men kveldene var ledige. Velvel, nå skal ikke jeg nok en gang ødelegge en perfectly good tråd med mer OT... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 Legger til litt info her: Han måtte amputere 2 stk føtter. Sitter nå i rullestol TENK PÅ DETTE FØR DERE LA VÆR Å SIKRE LASTEN DERES ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg