Aleksander Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Hei, Har fått sansen for å ta litt bilbilder og kunne tenkt meg å få litt tilbakemeldinger og evt finne flere som vil ha bilder av bilen sin. Utstyret jeg bruker er et canon 30d med 17-85mm linse og photoshop cs2 på macbook. Har desverre ikke softbokser eller annet lysutstyr og linser. Enkelte av bildene kan virke litt grumsete...dette skyldes mye komprisjon pga. tregt nett på hybelen.. Min egen Audi coupe: En venns 4´er Golf: Flere bilder kommer etter hvert som jeg har biler å fotografere. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Kule disse Aleksander. Første er Dora, andre er BI, men hvor er tredje? Husker ikke å ha sett slike piper bak ved Ford/Volvo. Uansett, å ta skråfoto kan være kul effekt. Men de bildene som er nesten vannrett ift objektivet blir veldig merkbare ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 De siste bildene er tatt på smelteverket ved obs og ford/volvo Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg