tom audun Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 ble for en stund siden fratatt førerkortet.etter og ha snakket med andre bekjente så skulle jeg vistnok ha fått ett skriv med orientering om førerkortbeslag på da jeg ble stoppet.dette fikk jeg ikke,bare en kort forklaring på forsjellen mellom og vedta og ikke vedta.jeg vedtok,da politimannen nærmest oppfordret meg til det.har hørt om ett tilfelle der vedkommende ikke hadde fått ett sånt skriv,og fikk derfor lappen tilbake.er det fler som har det her,og har jeg krav på det skrivet hvor mine rettigheter står? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 ble for en stund siden fratatt førerkortet.etter og ha snakket med andre bekjente så skulle jeg vistnok ha fått ett skriv med orientering om førerkortbeslag på da jeg ble stoppet.dette fikk jeg ikke,bare en kort forklaring på forsjellen mellom og vedta og ikke vedta.jeg vedtok,da politimannen nærmest oppfordret meg til det.har hørt om ett tilfelle der vedkommende ikke hadde fått ett sånt skriv,og fikk derfor lappen tilbake.er det fler som har det her,og har jeg krav på det skrivet hvor mine rettigheter står? Tralala Ta kontakt med politistasjonen/lensmannskontoret der du bor og be om å få et slikt papir, så er saken løst. Du får neppe lappen tilbake fordi du ikke har fått et papir noen påstår at du skulle ha fått. Det straffbare forholdet du evt har gjort deg skyldig i blir ikke mindre straffbart av den grunn. :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg